poniedziałek, 28 sierpnia 2006

Talk Talk - Natural History


Link by: Witek

Powoli zaczynam się motac w tym zamęcie, czy jakis album tu już był, czy nie :> Przepraszam, jak przegapiam niektóre linki które zostają w komentarzach, ale widząc po liczbie sciągających - to jednak już wiele osób odwiedzających mój blog ,,załapało" w czym rzecz i tak zaglądają w komentarze.Nowy link podrzucony przez Witka to składanka The Very Best of... Talk Talk - znana pod tytułem ,,Natural History". Osobiscie polecam tą składankę osobom, które wolą ,,łatwiejsze" utwory Talk Talk, bardziej przebojowe - myslę, że o żadnym utworze tu wydawcy nie zapomnieli. Pamiętam, że gdy ta płyta wyszła w 1990, kumpel po paru przesłuchaniach oddał mi kompakt za free(!) - mówiąc, że dla niego jest ,,za słodka". Oczywiscie głupio było tak brac za darmo, więc wymieniłem się z nim, chyba to był Front 242 ... Zauważyłem też, że słuchacze tego zespołu są jakoby podzieleni - jedni wolą ich jako przebojową grupę ( m.innymi zaliczam się i ja ) - wyznawca dwóch pierwszych katalogowych płyt, dla pozostałych liczą się ,,Kolory Wiosny" w górę - do czasów obecnych.

Poniżej znajdziecie wersje dłuższe tych utworów (post z tytułem Remixed) - a ta płyta zawiera utwory w normalnych wersjach radiowych.


1. Today
2. Talk Talk
3. My Foolish Friend
4. Such A Shame
5. Dum Dum Girl
6. It's My Life
7. Give It Up
8. Living In Another World
9. Life's What You Make It
10. Happiness Is Easy
11. I Believe In You
12. Desire
13. Life's What You Make It (Live)
14. Tomorrow's Started (Live)

2 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://rapidshare.de/files/23019104/Talk_Talk_-_natural_history.rar.html

Link by : Witek

5:44 PM
peixe's musical travelogue said...
Bedzie sporo sluchania w tym tygodniu:DDzieki za pozywke:)

6:27 PM
Anonymous said...
This is brillian!!!!Thanks a lot Rob!

3:18 AM
mocho said...
muy bueno !!!
de lo mejor de los 80 .

gracias amigo !

poniedziałek, 28 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Upload again please.

Edo

środa, 14 lutego, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home