niedziela, 17 września 2006

Gene Loves Jezebel - Promise

Gienek kocha nierządnicę...

Tak żartobliwie tłumaczono nazwę Gene Loves Jezebel w naszym radio :) Prawdę mówiąc, zastanawiałem się, czy w koncu cos dzisiaj napisac. Po pierwsze - zmogła mnie grypa i ani mi teraz w głowie na jakikolwiek upload... ani na pisanie, po drugie - płyta na życzenie tego zespołu to ,,Immigrant" z 1985 roku, której niestety nie posiadam. Jednak zdecydowałem się na wpis, bowiem Salmon podsunął mi link, chociaż nie wiem czy jest to ta nowa wersja płyty ( wyszło niedawno 2 kompaktowe, rozszerzone wydanie!) - czy ta oryginalna. Obstawiam, że chyba to wersja bez bonusów - widząc po pojemnosci pliku do sciągnięcia. Osobiscie nie mogłem sprawdzic, ponieważ megaupload jest dla Polaków najgorszym wieszakiem w sieci. No i sendspace - ale sendspace częsciej mi się ,,odblokowuje" niż megaup. Kurcze, ma ktos chusteczkę... snirf...

Gene Loves Jezebel powstał w 1980 roku w Walii przez dwu braci bliżniaków ( ale nie polityków) - Michaela i Jay Aston. Przeważnie zostają zaliczeni do zespołów grających rock gotycki, jednak przycmieni przez inną grupę, grającą w podobnych klimatach, a mianowicie The Cult.

Debiutancki album pochodzi z roku 1983 - nie jest to muzyka odkrywcza, bowiem GLJ nigdy nie mieli zamiaru tworzyc jakichs całkowicie nowych idei. Jednak ten pierwszy album jest jak najbardziej na miejscu dla zapoznania się z tą grupą .


Upstairs
Bruises
Pop Tarantula
Screaming For Emmalene
Scheming
Bread From Heaven
Influenza
Shower Me With Brutal Punches
Wraps And ArmsPsychological Problems
Shame


Za link dziękuję oczywiscie Tobie - Salmon !

http://www.megaupload.com/es/?d=5T01ODZU

PS. Actually I NOT Have ,,Immigrant" Album...:(

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Gee, thanks a lot!!! At least it's GLJ!!! You're the best Rob!!!

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Mam nadzieje ze na rapidzie pasi.
Immigrant (2cd)
http://rapidshare.de/files/33580045/02_Immigrant__85__2CD-Remastered.zip.html
Pozdr:)
Bredak

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

"...megaupload jest dla Polaków najgorszym wieszakiem w sieci..."
ja nie mam zadnego problemu,ale ja nie mieszkam w polsce...pewnie dlatego.

moze ktos chce
The Go-Betweens-Oceans Apart (2005)

http://www.uploading.com/?get=1F7D7UOY

swojego czasu bardzo mi sie podobal,choc ta plyta jest taka sobie

pass-salmon

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Niestety! Przeważnie ja widzę napis - że wszystkie 500 (!) slotów dla PL są zajęte. 500 na cały kraj! LOL. Czasami zmieniam ustawienia proxy, jak już jestem zdesperowany :)
Działa - otwiera się jednak powoli, ale się w koncu ukazuje, że mogę kliknąc ,,here" to download ;)

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

robert,zanim zamieszcze na skfrp
moze ktos chce
Laibach-Volk (2006 noviembre)

01 Germania
02 America
03 Anglia
04 Rossiya
05 Francia
06 Italia
07 Espana
08 Yisra'el
09 Turkiye
10 Zhonghua
11 Nippon
12 Slovania
13 Vaticanae
14 NSK

http://rapidshare.de/files/32922537/Laibach-Volk-2006.rar

to nie moj upload,i trzeba sie spieszyc!! mnie sie podoba,zreszta lubie yugoslowianskie brzmienie.ach,jesli ktos poslucha hymnu ex-jugoslawii troche sie zdziwi :) melodia wszystkim polakom doskonale znana...zreszta posluchajcie Slovania z tej plyty.

wtorek, 19 września, 2006  
Blogger Puschkin said...

Unless I'm mistaken, this is my link, posted on the 12-09-06.

I'd rather you provided a link to my blog, rather than simply stealing the link with no thanks.

http://cafe-puschkin.blogspot.com/

niedziela, 24 września, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home