niedziela, 28 stycznia 2007

Eddie Jobson - Theme Of Secrets


Kurka wodna, graniczyło to z cudem, lecz dorwałem w koncu i ten album. Jeżeli wciąż tego nie masz, Sylomiki,( to osoba pytająca tu o ten krążek - ROb) to nadeszła teraz wiekopomna chwila :)

Eddie Jobson - instrumentalista związany z grupami Curved Air, UK, Roxy Music, Frankiem Zappa a także Jethro Tull, ma w swoim dorobku także projekty solowe. Między innymi wydany w 1985 roku album Theme Of Secrets.
Muzyka na niej zawarta to osiem kompozycji instrumentalnych zagranych na syntezatorze. Do gustu szczególnie przypadła mi kompozycja The Sojourn. Jeden z utworów - Memories Of Vienna wykorzystany został nawet kiedys w programie telewizyjnym 'Art Of Landscape'.
Miłosnikom nurtu New Age napewno spodoba się ten album.

A od siebie jeszcze dodam, że ciężko znalezc The Woodentops, także płyta Glass Museum to rarytas nawet na zachodzie ( podobno do dzis TYLKO na vinylach), najszybciej chyba uda mi się skołowac płyty Breathe. Zauważyłem też, że zawsze, jak chcę zrobic sobie dwutygodniową przerwę, to znienacka wpada mi taka płyta, że grzechem byłoby tu jej od razu nie wrzucac...

"Inner Secrets"
"Spheres of Influence"
"The Sojourn"
"Ice Festival"
"Theme of Secrets"
"Memories of Vienna"
"Lakemist"
"Outer Secrets"


DOWNLOAD

Przypomniałem sobie jeszcze jedną rzecz. Około 1984 / 85 roku w Trójce i często w programie 4 Polskiego Radia puszczany był utwór Mike Oldfielda. Mówiono, że tytuł tej kompozycji to ,,Etiuda". Znalazłem tylko o podobnym tytule - Etude, jednak to nie jest to, co wtedy słyszałem. Może ta Etiuda miała tak naprawdę inny tytuł? Podobno było to na stronie B jakiegos singla (?) Jakby ktos wiedział, ew. znał dokładny tytuł - proszę o odzew.

9 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Witaj ROb utwór o który pytasz to "Etude", a znajduje się na płytach

Mike Oldfield - The Platinum Collection
CD 2:
16 - Etude
Oraz
Mike Oldfield - Killing Fields
17. Etude
oraz
Mike Oldfield - The Complete
11. Etude - single edit (3:07)
oraz
Mike Oldfield - The Best of Mike Oldfield: Element
11. Etude

Jeżeli jesteś zainteresowany ściągnięciem to proszę ale musisz go sciągnąć do 24 godzin.

http://195.151.251.41:777/f49fb199f1d88ffc828be64b1a44042b2d3789ab996d3992ea03e873f49e902b--17%20-%20Mike%20Oldfield-Etude.mp3

niedziela, 28 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witku, to NIE jest to.

Utwór, o który mi chodzi, nazywany był Etiuda, brzmiał całkiem inaczej niż Etude.

Kiedys po tym utworze w radio był komentarz, że jest to cholernie rzadki utwór Oldfielda.

Co dziwne, w wyszukiwarce po wpisaniu Oldfield-Etiuda, wyswietlają się tylko polskie strony...
Podejrzewam więc, że utwór ten musi miec inną nazwę, chyba osobiscie zadzwonię do Trójki i się zapytam....

Mimo wszystko dzięki, Witek, utwór Etude znam i to niestety nie to, czego szukam.

ROb.

poniedziałek, 29 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Jest legendarna etiuda The Space Movie, w której kompozycja Incantations Part 1 towarzyszy obrazom podboju Kosmosu. --> może warto w tym temacie poszukać

poniedziałek, 29 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Cześć mam na imię Iwona.Poraz pierwszy jestem na Twoim blogu i widzę, że prezentujesz bardzo dobrą muzykę z lat 80-tych, której jestem fanką.Bardzo lubię zespół Vaya Con Dios i UB40. Nie wiem czy prezentowałeś te zespołu i czy gustujesz w takich klimatach. Jeśli masz je w Swoich zbiorach to proszę zaprezentuj je. Będę bardzo wdzięczna.
Ps.UB40 " Labour of love II" a Vaya Con Dios wszystko.
Pozdrawiam Iwona

poniedziałek, 29 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Robert, do u have Breathe All that Jazz & Peace of Mind? how about Human League Romantic? Thank you my friend

poniedziałek, 29 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Ogromne Ogromne Dziękuję. Przepraszam, że znów z opóźnieniem, tak samo jak w przypadku The Twins, ale miałem duże problemy z łączem i komputerkiem. Wielkie dzięki za poświęcony czas na znalezienie płyty i za zaangażowanie. Dzięki, że ten blog Powołałeś do życia i go Kontynuujesz. Dawanie radości innym to wielka rzecz. Gratuluję.
O płycie nie piszę bo jej jeszcze nie ściągnąłem, mam problem z serwerem filesend. Dziękuję za informacje odnośnie The Woodentops. W temacie Oldfielda nie mogę pomóc to przykre. Jeszcze raz Ogromne Dziękuję i przyjemnej dwutygodniowej przerwy. Pozdrawiam Sylomiki.

wtorek, 30 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

No już wszystko ok. Płytę mam i znowu słucham ostatni raz 12 lat temu. Nadal mnie urzeka. Dzieliłem ją zawsze na dwie części: pierwsza to ta, która mi się podoba, kawałki 1,2,4,6 i druga, która mi się bardzo podoba, pozosałe utwory. Świetny The Sojourn, extra tytułowy, super ostatni i mój ulubiony, fantastyczny Lakemist, ale potęga w prostocie leci już 9 raz.
Jeszcze raz Ogromne Dziękuję. Gorąco Pozdrawiam. Sylomiki.

środa, 31 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hi can you post Beauty Stab, How To Be a Zillionare, Skyscrapin And Up fron ABC?

środa, 31 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witam, od długiego czasu szukam płyty Eddiego Jobson o której piszesz, mam tą płyte na kasecie którą nagrałem z Trójki w pięknych latach młodzieńczych:):) ale w obecnych czasach to już niestety nie to,, jeśli możesz jakoś pomóc to mój majl: jgx@poczta.onet.pl i nr. GG 6901458,
pozdrawiam

niedziela, 19 sierpnia, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home