czwartek, 15 lutego 2007

Numero Uno - Tora Tora Tora


Od czasu do czasu wrzucam cos z lzejszych rytmów - Italo Disco. Dzisiaj tak na chybił trafił wycelowałem w Numero Uno. W naszym kraju ( zresztą na całym swiecie tez było podobnie) - popularnoscią cieszył się utwór Tora Tora Tora. Skomponowany przez braci Rafael i Frank Bolland przebój trafił nawet na ... listę programu 3 Marka Niedzwieckiego!
Zbiór piosenek, który tu został umieszczony, prawdopodobnie pochodzi z płyty ,,The Best Of" - sciągnąłem je kiedys z forum ( najprawdopodobniej Capishe), ale jak ktos zauwazył - brak tu dwu utworów - długiej wersji songu Madonna i jeszcze jakiegos... pretensje więc powinnismy miec do oryginalnego uploadera tych plików :)

1. Tora Tora Tora
2. Madonna
3. Just Like Marco Polo
4. Holiday On The Moon
5. Tattoo
6. Heart Of Gold
7. Full Moon Hong-Kong
8. Dance Day (D-Day)
9. Black Room
10.Tora Tora Tora (maxi version)


DOWNLOAD

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Robert, jesteś niezrównany. Po pierwsze dzięki za piękne dźwięki płynące z płyt Vaya Con Dios ( śledziłem ich poczynania do drugiego albumu - a tu proszę bardzo przypadła mi do gustu ich trzecia w dorobku płytka, a właściwie, jak napisałeś autorstwa głównie samej wokalistki. A teraz - toś mi niespodzianka, zobaczymy jak wypadnie zespół Numero Uno. Sam jestem ciekawy, czy jest to powielanie ich wielkiego hiciora w nieskończonych odsłonach czy też coś oryginalnego - dzięki.
Niebawem zabieram się za słuchanie.
Tomasz

czwartek, 15 lutego, 2007  
Blogger Unknown said...

no i cóż ja mam napisać? Twój blog znalazłem przez przypadek i bardzo dobrze że go znalazłem :D , teraz idę już spać ale jutro znowy bedę ,,łapał" perełki. dziękówka wielka za wspaniałego bloga ROb.
Pozdro

czwartek, 22 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

witam tego co nie wymieniłeś to zapewne utwór z numerem osiem czyli " Will I See You Again "

Polecam http://download.yousendit.com/222C71013D71115C
kto jeszcze nie ulegl pokusie poznania to proszę bardzo

niedziela, 25 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Tak, to o ten utwór mi chodzi!

Wielkie dzięki, Jasiu80 za pomoc.

ROb.

niedziela, 25 lutego, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home