sobota, 31 marca 2007

Multiply - update

Doszły nowe albumy na moim Multiply. Niektóre są tam z różnych powodów: albo jest to re-upload - jak w przypadku płyty Industry - tam może przebywać nawet do 2012 r. , a nie jak np. na rapidshare po czasie jest wrzut usuwany, ... albo z powodu ,,wielkości". Tu przykładem jest czteropłytowe wydanie Frame By Frame grupy King Crimson, gdzie nieżle się namęczyłem ze wrzutami, gdy dochodziłem do czwartej częsci - częsc pierwsza była już skasowana, ponieważ nikt nie sciągał ( po prostu taaaki wrzut na wieszaki był nie-wy-ko-nal-ny).

New : only on multiply:

King Crimson - Frame By Frame - Box Set 4 CD

Industry - Stranger To Stranger

Red Box - Motive

Republika - Nowe Sytuacje

Republika - Nieustanne Tango

http://robertpoland.multiply.com/music

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Robercie widzę,że niezmordowanie uszczęśliwasz świat czyli nas odwiedzających Twój blog. W komentarzach dopiero co czytałem o sensie Twojej pracy, twórcze czy nie, że to już było itp. Ja powiem tylko krótko, dzięki Tobie poznałem nie pomnę ilu wykonawców, przypomniałem tak dawno już nie słyszanych songów, że bez przesady czasami aż łza się w oku zakręciła. Tyle na ten temat.
Piszę bo znalazłem nowy adres, który polecam wszystkim pasjonatom polskich klimatów - mam nadzieję, że nie będziesz miał mi zazłe. Pozdrawiam
Tomasz
http://musicblog-piotrk.blogspot.com/

sobota, 31 marca, 2007  
Blogger RObert POland said...

Tomaszu, miałbym za złe, gdybys się NIE podzielił z linkiem do tego bloga:) Zajrzałem tam i widzę, że zapowiada się bardzo ciekawie - płyty VOO VOO , Perfectu i inne polskie klasyki - takie stronki trzeba rozreklamować jak największej liczbie zainteresowanych tym osób.
Link do bloga Piotra K. umieszczam w swoich odnosnikach po prawej stronie.
Dzięki, Tomaszu za info!

A jeżeli idzie o to, czy się temat o 80 wypalił... ? Nie:) Asy, które trzymam w rękawie, na razie sobie czekają, tak do lata ( np. koncert Pet Shop Boys w Moskwie lub koncert The Twins ze Szwecji - bo jak dotąd nie widzę tego na forach, żeby komus się chciało to wrzucić...) a teraz tak na odsapnięcie parę ambitniejszej muzyki powrzucam :)

ROb.

sobota, 31 marca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witam, jestem raczej nowy jeśli idzie o ten blog, mam wiec w związku z tym pytanie, a właściwie prośbę.Zauważyłem, iż jakiś czas temu umieściłeś tu składankę księzniczki Stephanie.Niestety-file not found.Czy jest szansa na re-upload Jej Wysokości? Byłoby super.Anyway, świetny blog, wręcz wzorcowy especially dla ejtisowych szperaczy.Naprawdę dobra robota,serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.HATS OFF TO ROBERT POLAND!

niedziela, 01 kwietnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Stephanie będzie, myślę - że jutro już się pojawi do sciągnięcia.

Tak naprawdę, to blog ma już ponad rok (to dla tych, co tu wchodzą dopiero teraz) - nie należy się sugerowac tymi archiwami po prawej - zacząlem 23 marca 2006 i wtedy bylem jeden, jedyny - jeżeli chodzi o muzyczny blog na bloggerze pisany po polsku.
Niestety, byla kiedys ,,awaria" i te stare posty są skopiowane z tego zhakowanego bloga. Na starą stronkę nie da rady się zalogowac, więc ciągnę ten kram tutaj.
Dla niedowiarkow, mój pierwszy post z datą (na starej stronie) jest tu:

http://robpoland.blogspot.com/2006/03/rolling-stones-goats-head-soup-1973.html#links

niedziela, 01 kwietnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

hi, new to the site, thanks.

piątek, 18 lutego, 2011  
Anonymous Anonimowy said...

Good period! I am the first on your site. Aide me to quit smoking.

wtorek, 29 maja, 2012  

Prześlij komentarz

<< Home