wtorek, 1 maja 2007

Sal Solo - Metanoia (rarities)

This is a collection of songs never released on album and "a few old favourites revamped or re-recorded."

Wydaje się, że o Sal Solo powiedziane było już dużo. Wokalista Classix Nouveaux, Rocketz - obecnie nagrywający solo - przerzucił się na wychwalanie Jezusa w swoich utworach. Niektórzy mówią, że te nowe utwory Sal Solo są zbyt chrzescijanskie i rockowcy nie potrafią zaakceptowac już takiej muzyki. Hm. Trochę mnie dziwi to wciskanie Sala do gatunku ,,christianity", poza tekstami - to muzyka ma tak naprawdę niewielkie zabarwienie religijne. Osoby, które mogą się tu sprzeczac, chyba nigdy ne słyszały o takich grupach jak ERA, Adiemus, Gregorian itp. - w porównaniu z nimi to nagrania Sal Solo brzmią jak najbardziej w stylu pop. I są najłatwiej przyswajalne w porównaniu z tymi grupami powyżej.

Wpadł mi ostatnio w łapki pewien materiał ze znanymi utworami Solo, ale w innych wersjach, niż znamy z tych wszystkich płyt, które już tu były na blogu.
San Damiano - kultowy song z 1984 roku tutaj w wersji ,,a`capella" ( bez instrumentów - tylko wokalista i chór:)), oraz wersja z podkładem ,,katolickim" - i inaczej się ten utwór rozpoczyna.
Forever Be - tu już mnie ta wersja się mniej podoba, niż ta z płyty Heart and Soul. To już lekkie przegięcie w kierunku projektu Enigma - mam na mysli ten beat w stylu Sadeness ... o ile na Heart and Soul Forever Be potrafił u mnie wywoływac dreszcze, a nawet repeat, to tu tylko się modlisz, by to nagranie szybko dobiegło do konca... i tak też jest - ta wersja jest krótsza:)
Music and You - ten remix jest już kołem ratunkowym dla osób tonących w tych koscielnych rytmach - więcej popu i ... lekkiego gospel!
Poland - dzięki Sal, że nawet i mój blog wychwalasz...;) tak na poważnie - nie wiedziałem, że i ten utwór, złożony w hołdzie naszej ojczyżnie - posiada jakis remix, inną wersję... tu położono nacisk na podkład muzyczny - to znaczy, prawie bez zmian, lecz słyszymy elektroniczzną perkusję na ,,nowe kopyto"" - reszta niewiele odbiega od oryginału - (ale ma inny wstęp) .
Swietny bonus dla kolekcjonerów.

San Damiano - hymn ( a`capella version)
Adoramus Te - version
Footprints
In Innocence
Forever Be - christian version
San Damiano (Heart and Soul) - remix
Drift Away - dance version
Music + You - remix
How Was I To Know
Poland - original remix
Metanoia

DOWNLOAD

Mirror (alternate download) :

http://rapidshare.com/files/29791911/metanoia.zip.html

15 Comments:

Blogger RObert POland said...

PASSWORD:
robartopoland.blogspot.com

wtorek, 01 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Jeeeeeej! Dzięki ogromne! Już myślałam, że nie dorwę nic innego Sala a tu zonk! Jestes starsznie Ci wdzięczna ;)
Trochę za przeproszeniem pieprzenia się z programem do sciagania ale efekt powala :D

Dzięki jeszcze zaz!

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Na tym BADONGO nie trzeba sciągac ich programu do downloadowania.

Jak tam pisze link do częsci 1 i 2 zip, to poniżej jest jeszcze link do zipu w calosci- i on się sciąga ,,tradycyjnie".

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Robert !
To po prostu poezja, nie powiem, że wszystkie wersje przypadły mi do gustu ale....jesteś Wielki !
Znów coś nowego Sal Solo - to jest coś.
Baaardzo dzięuję
Tomasz

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hi Robert!
I'm trying to do the download but I don't know why. I need your help. What I have do to?

thanks

Sarge

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Sarge, click in this RED link (on BADONGO):

Click here to download file "metanoia.zip.badongo"

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Finnaly, I did the download! :)
Thanks for the help.
I bought the "Heart & Soul" CD reissue by Cherry Red but the Metanoia album is very good. I live very much the dance versions here.
Thanks Robert!

środa, 02 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

robert
dzięęęęęęki wielkie dzisiaj akurat mam ogromna ochjote na Sala Solo i CN. Mógłbyś jeszcze uaktualnić linki do CN i Sala Solo? pliiiiiiis!

niedziela, 06 maja, 2007  
Blogger RObert POland said...

Nie ma co uaktualniac, bo działają :)

Może nie zajrzaŁes - tu jest wznowienie:

http://tnij.org/classix

niedziela, 06 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

bardzo dxziekuję za linka do uaktualniernia, a z tymi rzrities z bandangoo to mam problem , sćiągnęło się ale nie ma jak otworzyć - jakis dziwny format, oświeć mnie proszę

niedziela, 06 maja, 2007  
Blogger RObert POland said...

No własnie, z tym Badongo to tez dziwna sprawa. Niektóre pliki oni sami dzielą na dwie częsci (jak wrzucałem, to był TYLKO JEDEN ZIP). Uznali chyba go za duży i podzielili. Trzeba sciągnąc part 1 oraz 2 , a na dodatek trzeba miec zainstalowany jakis ICH downloader ... (filemerger)
Sam jestem na to wsciekły, juz odchodzi czasem ochota przez te ich durne pomysły na moje wrzucanie plików. Rapidshare tez ostatnio się na mnie uwziął - kasują świeże wrzuty, a uploaded.to/ ... zbanował mnie (!)
A miały byc jutro trzy albumy Limahla i jego maxi single i ... chyba przerzucę to na następny tydzien. Może mnie odblokuje.

A Ci , co sciągneli z powodzeniem Rarities, to ...chyba sciągnęli wszystkie linki,gdzie jest napisane ,,Click here to download..."

Jak da radę, to wrzucę to na przystępniejszy server.

niedziela, 06 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

no właśnie dziwaczne to bandangoo -bede wiec czekac na inny server a może megaupload? i tak masz tu fajne płytki :)

niedziela, 06 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

wielkie dzieki z mirror link !

niedziela, 06 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Miodzio!!!!

piątek, 11 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

I'm sorry...but i'm having problems with the download....can anyone help me....i've tried but can't open the file..
and i don't have an account with rapidshare too...
thank you

środa, 25 lipca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home