sobota, 7 kwietnia 2007

Modern Talking - Official Fanclub Rarities

Co to, kurtka na wacie tu robi?

Wielu bloggerów boi się wrzucac cokolwiek z twórczosci Modern Talking. Uważają to wręcz za ... nieetyczne. Postanowiłem dokonac profanacji na tym blogu. Ponieważ w odróżnieniu od innych - nie mam zamiaru tu wrzucac podstawowej dyskografii Modern Talking - od tego są muzyczne fora, gdzie w koło Macieju jeden i ten sam shit w koło leci (tzn. płyty do bólu ,,oklepane", gdzie już po sto razy do sciągnięcia w necie były), to wrzucę cos mniej oficjalnego.

Fanklub duetu Thomas Anders/ Dieter Bohlen wydał podwójny składak z rarytasami, wersjami koncertowymi, oraz rzadkimi remiksami - i zatytułował to jako Official Fanclub 1 oraz 2.
Zebrałem te dwie częsci do kupy i tak oto mamy do sciągnięcia jedną paczkę. Poza nastrojową wersją You`re My Heart, You`re My Soul( tu jako ballada) - niektórzy już znają z mojej strony na multiply - tam ją zaprezentowałem - mamy wersję z koncertu w Rosj utworu China In Her Eyes ( czy Mr. Bohlen tym razem przerobił nie melodię innego wykonawcy, lecz tytuł -? mam skojarzenia z China in your hand - T`Pau)... , oraz koncertowy Sexy Sexy Lover. Niezły bonus dla miłosników duetu.

1. Hallo
2. The Space Intro ( never released before)
3. Sexy Sexy Lover ( live version)
4. Love Is Forever ( original demo version)
5. I Will Follow You (live version)
6. For Always And Ever (original demo version)
7. Jet Airliner ( short a` capella version)
8. You`re My Heart, You`re My Soul ( no drums version)
9. Mandy
10. China In Her Eyes ( live from Kremlin Palace)
11. Girl Out Of My Dream (live from Oberhausen)
12. Cryin In The Night
13. Voice For Your Answering Machine:
a) for Men
b) for Female
c) in English

http://uploaded.to/?id=3rv21n

2 Comments:

Blogger borimir said...

thx too albom

piątek, 13 kwietnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

modern talking we love you from greece

piątek, 20 kwietnia, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home