sobota, 25 sierpnia 2007

Maanam - Unikaty

Rarities, demos ... (wyciąg z Simple Story Box)

Wielkie podziękowania za podrzucenie linka, artu. Nie jest to mój wrzut, więc i hasło do rozpakowania tej płyty to : dzikun - najprawdopodobniej jest to nick uploadera, więc jemu należą się thanxy za udostępnienie.
Utwory niby znane, a jednak w większości brzmią inaczej. Sami zresztą spróbujcie - Lucciola na przykład jest tu w takiej aranżacji, którą pierwszy raz słyszę.

UTWORY:

1. BOSKIE BUENOS (3.21)
2. PARADA NADZWYCZAJ WIELKICH SŁONI (5.36)
3. BIEGNIJ RAZEM ZE MNĄ (5.36)
4. MOJA MIŁOŚĆ JEST SZALONA (5.50)
5. TANGO DOMY CENTRUM (2.43)
6. I LOVE YOU, MY LOVE, I LOVE YOU (4.43)
7. SIMPLE STORY (3.38)
8. LUCCIOLA (4.32)
9. KREON (3.13)
10. BREAK FOR SMOKERS (3.14)
11. JESTEM KOBIETĄ/LIVE/ (3.51)
12. ŁÓŻKO (4.25)
13. MÓWIĄ, ŻE MIŁOŚĆ MIESZKA W NIEBIE (3.38)
14. CELA (INSTR.) (3.46)
15. BEZ CIEBIE UMIERAM (3.50)
16. ZAPATRZENIE (2.57)

1, 2, 3 - to sesja nagraniowa przed pierwszym longplay'em "Maanam", dla PR Katowice, luty 1980. Utwór 1 w tej wersji został wydany na 7-mio calowym singlu Tonpressu, a 2 i 3 w tych wersjach nie zostały wydane na żadnej płycie ani kasecie Maanamu.

4, 5 - nagrania z 1980 roku, pochodzą z sesji nagraniowej do kultowego filmu "Wielka majówka", w reżyserii Krzystofa Rogulskiego. Na saksofonie w utworze 4 gra gościnnie Zbigniew Namysłowski.

6 - nagranie zostało dokonane w listopadzie 1982 roku w krakowskim Teatrze STU i oficjalnie zostało wydane na podwójnym winylu - PROMO składance "Music From Poland At Midem '84", z okazji targów muzycznych w Cannes.

7 - nagranie pochodzi z oryginalnej, zachodniej płyty Maanamu "Wet Cat", wydanej w Niemczech w marcu 1985 roku

8, 10 - wersje "demo" z 1984 roku dla przedstawicieli wytwórni RCA, które nigdy wcześniej nie ujrzały światła dziennego.

9 - polski radiowy remix z 1985 roku słynnego przeboju Maanamu. Na polskiej płycie "Mental Cut" znalazła się inaczej brzmieniowo zmiksowana wersja tego utworu.

11 - ten utwór to rarytas dla fanów zespołu Maanam i talentu Kory. Po słynnym, drastycznym zawieszeniu działalności zespołu w styczniu 1986 roku, Kora wspólnie ze Stanisławem Sojką (na fortepianie), zaśpiewała piosenkę "Jestem kobietą" podczas koncertu charytatywnego, poświęconemu osobom chorym na AIDS "Tolerancja", w Sali Kongresowej w Warszawie.

12 - wersja "demo" z 1996 roku, ze zmienionym tekstem pod koniec utworu.

13 - radiowy edit, który ukazał się tylko na płytce promocyjnej - radiowej, wydanej przez Pomaton EMI w 1996 roku. Oprócz Maanamu było kilku innych wykonawców.

14 - wersja instrumentalna, dokonana podczas sesji nagraniowej do płyty Maanamu "Klucz" w 1998 roku

15 - akustyczna wersja została oficjalnie wydana na płycie "Wyłącz 220V. Akustyczne przeboje polskiego rocka. Vol.2", w 1994 roku.

16 - to nagranie zostało dokonane podczas próby w Muzycznym Studio Trójki im. Agnieszki Osieckiej w 2002 roku, przed programem "Muzyczny Panel Trójki".

http://rapidshare.com/files/137104123/Maa-Uni.rar

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

nie wiem jak do Ciebie napisać , więc piszę tu . poszukuję pilnie nagrań Ogrodu Wyobraźni , grupa ta działała w latach 80.

sobota, 25 sierpnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Uuaa, ciężko.

Wiem, że teraz ukazał się kompakt ze starymi nagraniami OW, ale nie posiadam ... :(

Do posłuchania jest 12 utworów na tej stronie:

http://tnij.org/ow

PO LEWEJ STRONIE należy wcisnąć ,,kliknij tutaj i posłuchasz".

sobota, 25 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

_ _ _ WITAM

_"DZIEKI"_ za UNIKATY

_D.N.M.-!!!

.

poniedziałek, 27 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witam, link nie działa niestety bo jest przedawniony a zależy mi na utworze TANGO DOMY CENTRUM. Możesz to jakoś jeszcze raz gdzieś zapodać?

z góry dzięki!
pozdro

poniedziałek, 07 lipca, 2008  
Blogger RObert POland said...

Rozumiem, że ta prośba o ponowny link to nie do mnie. Jak już wspomniałem (przeczytaj post), link podrzucił Artu - nie jestem posiadaczem tych plików, prowadzę jedynie blog.

Niestety, z tego co wiem, to chyba ciężko będzie z tym wznowieniem linku, bo osobiscie kontaktu z tą osobą nie mam.
Sprawa nagrań Maanam: ja jedynie przesłuchałem te utwory, po czym je wysłałem do kosza - jak już nie raz zaznaczałem: nie jestem kolekcjonerem wszystkiego, co się przewija przez ten blog i nie zgrywam ich na CD-R.:(

czwartek, 10 lipca, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Maanam - Unikaty
http://rapidshare.com/files/137104123/Maa-Uni.rar

środa, 13 sierpnia, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Zezwalam na podmianę download-linka z głównego postu na ten, który zamieściłem tu kilka dni temu.
Pozdrawiam.

niedziela, 17 sierpnia, 2008  

<< Home