wtorek, 2 października 2007

Red Box - Rarities (re-upload)

Rarebox - czyli rarytasy grupy Red Box ponownie - są to utwory w innych wersjach, niż te, które znamy z albumów ,,Kółko i kwadrat" :) oraz Motive. Nie mam zamiaru w takich przypadkach, jakim są ponowne wrzuty, rozpisywać się na temat biografii grupy itp. - jak ktoś lubi czytać, to dość wyczerpująco opisałem ich działalność w postach ,,Red Box"/Red Box - The Circle & The Square/Red Box - Motive oraz Red Box - Rarebox vol. 2.

A co w rarytasach? Nie brakuje tu oczywiście tej - moim zdaniem - najlepszej, starej z roku 1984 - wersji Chenko - i już do końca życia chyba będzie mi się kojarzyć ta piosenka z Indianami.
Teraz, gdy piszę ten post, ponownie ,,zapusciłem" sobie oryginalne Chenko i nadal uważam, że to cholernie dobra kompozycja. Dziękuję także Programowi Trzeciemu, że wypromowali w niemałym stopniu grupę Red Box. O dziwo, na zachodzie są znani przede wszystkim z For America - najlepsze są wypowiedzi na zagranicznych forach, gdzie niektórzy ze zdziwieniem odkrywają, że Red Box nagrał płyty ( a nie jeden singel For America).
Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi mają okazję się choć trochę doedukować w tym temacie , heeh:) A rarytasy są warte łyknięcia - zapomniałem napisac, że nie tylko są tu znane utwory w innych wersjach - są także takie piosenki, których nie ma na dwóch dużych, oficjalnych albumach Red Box.

Chenko - 1984 - long version
Aint Got No...I Got Life
Chenko (no reservations mix)
Chenko (orig. 7inch mix)
Enjoy (sold gold easy amex)
For America (bazooka mix)
Heart Of The Sun -slash burn
'Hello' He Lied
Lean On Me (dogmatix)
Lean on Me [Veras Husbands Mix]
R 'n' A
Saskatchewan (alt. 7inch mix)
Saskatchewan (crews testing mix)
Speeches
Stinging Bee (Catmatix)
Train (fantasy island)
Solid Gold Easy Amex featuring Red Box - Enjoy (Paul Oakenfold)
Valley

http://sharebee.com/474bb49c

http://sharebee.com/7f7eb3e9

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Witaj Robercie
podsyłam link w którym
- Sainte-Marie Buffy - QuAppelleValley Saskatchewan (1976)
(pierwowzór utworu Saskatchewan red box)
- Plenty (Simon Toulson-Clarke - Red Box) - Might As Well Go Home (2000) Original Soundtrack
- skany okładek do The Circle & The Square i Motive
- adres strony skąd można sciągnąć clipy red box
- linki do ripów flac płyt red box

http://rapidshare.com/files/59817527/redbox.rar.html
pass : dzikun
pozdrawiam, artu

wtorek, 02 października, 2007  
Blogger RObert POland said...

Wielkie dzięki, artu!

ROb.

wtorek, 02 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

RObert

Thanks for reuploading these tracks, I love Red Box and I'm trying all I can here in the UK to get TC&TS re-released.
I would also love to see what you write about the artists, but unfortunately, I don't read POlish
Cheers
Conrad

środa, 03 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Tak się teraz zagłębiłem w ten tekst i wydaje mi się, że to właśnie u nas Red Box był najbardziej znany z "For America" AKA "Jurla jej" ;) Ja przynajmniej zakochałem się w nich dzięki tej piosence i dopóki nie zacząłem szukać informacji w sieci, nie znałem żadnego innego utworu (później tylko raz trafiłem w radiu na "Chenko" albumowe).

W domu, czyli na wyspach, rozsławił ich przede wszystkim singel "Lean on me", za który dostali wręcz platynową płytę! Dziwne to dość, bo IMHO to najsłabszy kawałek z całego C&S, może obok "Heart Of The Sun" :/

BTW, nie wiem, czy wiesz, że Lewis Slade umieścił wszystkie singlowe nagrania RB na swojej stronie www.lewisslade.com/redboxmusic. Zdaje się, że chyba dwóch nam tam jeszcze brakowało, także... download & enjoy :)

O, a we wtorek był wywiad z Simonem w radiu, Lewis to nagrał i można sobie na majspejsie posłuchać!

Pozdrowienia!

niedziela, 06 lipca, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Thank you for the RedBox.

you have a very interesting blog!

greetings : Bill.Bo

piątek, 06 lutego, 2009  

Prześlij komentarz

<< Home