czwartek, 6 września 2007

Midge Ure - The Gift

Upload by : fans

Dostałem link do tej płyty, więc postanowiłem dać to na widok. Kiedyś ten album już tutaj był, więc krótko powiem: płyta powstała w roku 1985 i była dla mnie jedną z najczęściej odsłuchiwanych płyt w tamtym czasie ( z taśmy:)). Piosenki nie odbiegają swoim charakterem od tego, co znamy z płyt Ure`a wraz z Ultravox - hity If I Was oraz That Certain Smile są wciąż dla mnie utworami, bez których w życiu czegoś by brakowało. Także cover Jethro Tull - Living In The Past jest tu miłą niespodzianką. Nie wiem, jaką edycję uploader Fans wrzucił na wieszak - ja mam z bonusami - na wszelki wypadek podam tracklistę z mojego kompaktu.
Dodam jeszcze, że z utworów bonusowych warta uwagi jest przeróbka piosenki Davida Bowie - The Man Who Sold The World - coś niesamowitego.

Fans - thank you!

1 If I Was
2 When the Winds Blow
3 Living in the Past
4 That Certain Smile
5 Gift
6 Antilles
7 Wastelands
8 Edo
9 Chieftain
10 She Cried
11 Gift (Reprise)
12 Mood Music
13 Piano
14 Man Who Sold the World
15 Gift (Instrumental)

DOWNLOAD