poniedziałek, 18 września 2006

Gene Loves Jezebel - Immigrant 2 CD


Bredak na prezydenta!

Jako, że wybory już niedługo, czas więc pomyslec, kogo wybrac... ja już wybrałem :D
Przy tej Waszej pomocy to czuję się naprawdę kiepski w wyszukiwaniu albumów - tyle, ilu z Was mnie tu poratowało , to mógłbym już niezłą listę ułożyc... Osobiscie nie mogę posiadac WSZYSTKIEGO co nagrano, często więc sporo postów jest tutaj dzięki Wam. Zakładając ten blog nawet mi przez mysl to nie przeszło, że tak się to rozwinie...

A teraz dzięki Bredakowi mogę umiescic w koncu album , który poszukuje osoba, która odwiedza mój blog. Przy okazji także sobie sprawdzę, cóż to za album - muzyka Gene Loves Jezebel z tej płyty nie jest mi dokładnie znana, ale także niezupełnie obca. Album ukazał się w 1985 roku ( trzeci w dyskografii) - a link wiedzie do nie lada gratki - reedycja z niepublikowanymi dotąd nagraniami, remiksy regularnych nagran, oraz utwory ze stron B - singli.

Oto spis utworów:

"Immigrant":

CD1
"Always A Flame",
"Shame",
"Stephen",
"The Immigrant",
"Cow Worth Waiting For",
"The Rhino Plasty", "
Deep South Wale",
"Coal Porter"

CD2"
Desire" (extended version),
"Flame" (extended Harley version) (unreleased),
"The Cow" (extended version),
"One Someone",
"You Weaken Her (Cow)",
"Shame (Whole Heart Howl)",
"Thin Things",
"Gorgeous",
"Waves" (BBC Session) (unreleased),
"Five Below" (BBC Session) (unreleased),
"Always A Flame" (Alternate version) (unreleased)

DOWNLOAD

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ale sie usmialem Robercie.:)
Polecam te plytke bo jest bardzo dobra, o niebo lepsza od debiutu. A wlasnie wg moich informacji i z tego co wyczytalem jest to raczej ich druga plyta (a nie trzecia).
Pozdr
Bredak

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Racja, Immigrant był następny... ale poprawiac postu już nie będę, mój błąd... ale gdy zobaczyłem ten link to tak się rozpędziłem z tym pisaniem, że nawet katalog musiałem żle czytnąc... eechm , czas już chyba isc na jakąs emeryturę, bo jeszcze kiedys napiszę, że np. Doors to grali synthpop albo cos w klimatach dance`owych i to by był dopiero BLAMAŻ. :)

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Gdzie tam Ci jeszcze do emerytury.
Kazdemu sie zdarza. Tym bardziej ze czesto w dyskografiach wypisuja bzdury. I na kazdej stronie inna.
B.

poniedziałek, 18 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Love it! Thanks a lot!!!

wtorek, 19 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Yahoooooooo!!!!

wtorek, 19 września, 2006  
Blogger sam said...

Link has expired. Can you please reload this wonderful album? Thanks. Sam.

piątek, 29 grudnia, 2006  
Blogger Unknown said...

Hi Rob,

Please re-upload
"Gene Loves Jezebel - Immigrant 2 CD"

Thanks for your great blog!!!
Palesios

czwartek, 13 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

It was a link from Bredak (uploader).

I not have this files, not my upload... :(

ROb

czwartek, 13 marca, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home