niedziela, 17 grudnia 2006

Falco - Emotional


To jeszcze go raz... ale widzę, że re-uploady i tak trafiają w próżnię, tak, że dochodzę do wniosku, że nie ma sensu powtarzac w kółko tych płyt co już tutaj były. Chyba, że cos mnie pier... lnie i odwalę post z całą dyskografią... choc nie jest to łatwa robota. Już wrzucanie dyskografii M. Ure`a czy K. Wilde kosztowało mnie cały dzien męczenia komputera wysyłaniem danych, a teraz przymierzam się do wrzucenia dyskografii Soft Cell... zobaczymy.

Jak na razie jeszcze lecę z powtórkami - nie wszystkie prosby o ponowny wrzut mogę spełnic, ponieważ w niektórych przypadkach linki zostały mi dostarczone przez inne osoby, a i ja osobiscie wiele ,,płyt" po przesłuchaniu wyrzucam najzwyczajniej do kosza. Tak naprawdę, z połową płyt, które tutaj były na blogu można spokojnie się obejsc - dla mnie ważniejsze są rarytasy (niekoniecznie super nagrane), koncerty itp. ciekawostki, niż popularne albumy zalegające półki sklepowe.

Falco na fali popularnosci wydał w 1986 roku Emotional - płyta podobna do ,,trójki", jednak to już nie to... jest tu na szczęscie Jeanny Part 2 - czyli utwór Coming Home ( znakomity początek, który jest przebłyskiem pierwszej częsci - i zlewa się to w ,,part 2"). I tylko dla niej trzymam ten album w swojej kolekcji. Reszta utworów to dla mnie typowe sredniaki.

1.Emotional2.Kamikaze Cappa3.Crime Time4.Cowboyz And Indianz5.Coming Home (Jeanny Pt.2,One Year Later)6.The Star Of Moon And Sun7.Les Nouveaux Riches8.The Sound Of Music9.The Kiss Of Kathleen Turner

DOWNLOAD