środa, 29 listopada 2006

V.A. - Vinylised 80`s

Stevo, thank you for this!

Był sobie z parę miesięcy temu całkiem niezły blog, prowadzony przez Stevo ( stevomusicman.blog - greetings!), który prezentował różne cudenka z pierwszej połowy lat osiemdziesiątych. Między innymi także i ten składak, który zassałem. Blog Steve`a spotkał ten sam los, co i wiele innych - mianowicie głupie zabawy hackerów, którzy podmieniają strony, lub całkiem je kasują - a takie ,,gwałty" na bloggerach potrafią zniechęcic.

Jako, że osoba nie jest mi obca z forum, a i ja parę rzeczy pomogłem jemu znalezc , więc myslę, że nie miałby nic przeciwko, bym zrobił re-up tej składanki. A własciwie dwu składanek - wydawnictwo (?) zrobione jest z częsci pierwszej i drugiej. Osobiscie powiązałem to w całosc - mam nadzieję, że cierpliwi zdołają sciągnąc z tego serwera. Próbowałem to wrzucic na rapidshare, lecz wciąż mi ,,rwie" połączenie z tym wieszakiem.

Muzyka, którą słyszymy na ,,Vinylised 80`s" to w większosci tak zwany ,,new-wave", lub alternatywna - większosc z przedziału lat 1980 - 1984, góra 85.
Szczególną uwagę chciałbym zwrócic na niejaką grupę EX POST FACTO - utwór już za pierwszym razem mile połechtał moje uszy i stał się najczęsciej odtwarzanym z tego składaka.
Poza trudniej dostępnymi do znalezienia utworami mamy też całkiem znane - piosenki grup Fiction Factory czy B Movie.

Jeden z rarytasów mamy już na początku - kiedys proszono mnie o nagrania TV21, niestety, ciężko to dostac. Myslę, że wiele nagran do dzis można słuchac sobie tylko na vinylach, a o wznowieniach na CD ,,ani widu ani słychu".

Jeszcze jedna uwaga - pliki, które są do sciągnięcia to jakosc 128 kbps - mnie to własciwie nie przeszkadza, choc czasami potrafi ten specyficzny szelest ,,szarpnąc" wrażliwy słuch.

All Join Hands - TV21
Mouth To Mouth - The Glove
Anyway That Want Me - Spiritualized
Oceanic Explorer - Ex Post Facto
Cold Imagination - Howard Devoto
More To Lose - Seona Dancing
Love Cascade - Leisure Process
Nowhere Girl - B Movie
Kardoma Cafe - Cherry Boys
The Wind - Turquouise Swimming Pools
Valley Of Evergreen - Alternative Radio
Raise The Pulse - Portion Control
Ghost Of American Astronualts - Mekons
Welcome To The Monkey House - Animal Magnet
Parallel Avenue - Slab
Ghost Of Love - Fiction Factory
What You Say - Birch & Hallam
State Of Art - Friends Again
Shouting In Cafes - In Embrace
White Horses - Jacky
Lightning Tree - Settlers

DOWNLOAD
===========
ALTERNATE LINK (rapidshare):

http://rapidshare.com/files/5483908/vinylised.zip.html

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

this looks like a great compilation - pity i cant seem to download it. is it just me that is having problems with filesend?

i keep getting a "connection has been refused" message - (no, i am not running a firewall) - and i have previously(up until a week or 2 ago) been able to dl from them.

any suggestions would be appreciated!

czwartek, 30 listopada, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Czięki Robert ! Kolejny kawał muzy w moich ulubionych lat osiemdziesiątych. Trzymaj tak dalej. Pozarawiam. Darek.

czwartek, 30 listopada, 2006  
Blogger jacyk said...

super jeszcze wiecej mało znanych lub lepiej znanych utworów z lat 80tych - ja kojarze 5 wykonawców z tego składaka... zabieram sie do sciagania :)
dzieki

jacyk

czwartek, 30 listopada, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

thanx a lot roB!
once again and on :)
duże piwko dla Ciebie za to :)
a poniewaz przez neta piwa nie da się wypić, coś miłego do umieszczenia
z blogu mojego kumpla - też go ktoś zhakował :(
trzy składanki, polecam zwłaszcza tę trzecią
The Strangler's ...Greatest Hit's...
http://www.filefactory.com/file/faeb8d/
Thompson Twins - The Hits
http://rapidshare.com/files/5372924/Thompson_Twins--The_Hits.rar
Paul Weller - The Essential Singles Collection
http://rapidshare.com/files/4838953/07_-_Weller_-_hit_parade__the_essential_singles_collection.zip

daj to na front blogu jeśli możesz ;)
rspct
komnen

czwartek, 30 listopada, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Bardzo ciekawa kompilacja(!)
Szczególną uwagę zwróciłam na takie utwory jak: Glove - Mouth To Mouth oraz Portion Control z utworem "Raise The Pulse" , który aranżacją i klawiszami mocno przypomina Soft Cell (non stop ecstatic dancing).

Pominełam tutaj B-Movie oraz Fiction Factory...gdyż dla wychowanków lat 80
to już klasyka ;)

Dzięki Robert i pozdrawiam serdecznie
Komakino-Kate.

sobota, 02 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

PLEASE, REPOST THIS ALBUM. THE LINK IS BREAK. AND PLEASE,TELL ME, SEND ME A MESSAGE.

poniedziałek, 25 czerwca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home