sobota, 16 grudnia 2006

Falco - 3

Następny re-upload to Falco i jego trzecia płyta - która dzięki singlowi Rock Me Amadeus odniosła sukces na całym swiecie. Ten album wrzucam na wieszak już ... po raz trzeci :) Jak tak dalej pójdzie, artysta zapisze się posmiertnie w księdze rekordów Guinessa.

Myslę, że już nie ma sensu powtarzac jego notki biograficznej - wszystko znajduje się w archiwach tego bloga i tam zainteresowani mogą zajrzec - tu tylko w skrócie powiem, że z początku nie przepadałem wcale za tym wykonawcą, a sam utwór o Amadeuszu wydawał mi się jakis mdły... Dopiero wersja zremiksowana ( taka, jaką zna większosc swiata), oraz długa wersja ,,amerykanska" ( Salieri wersjon :)) ( dorzuciłem ją jako bonus - jest to najlepsza - IMO - wersja tego przeboju), przekonała mnie do artysty.

Poza Rock Me mamy także wciąż niesmiertelny utwór Jeanny Part 1 ( są jeszcze częsci 2 i 3 ), oraz Vienna Calling - pierwsza piosenka Falco, którą polubiłem od razu.

1. Rock Me Amadeus
2. America
3. Tango The Night
4. Munich Girls
5. Jeanny
6. Vienna Calling
7. Manner Des Westens-Any Kind Of Land
8. Nothing Sweeter Than Arabia
9. Macho Macho
10. It's All Over Now Baby Blue

+ my bonus track: Rock Me Amadeus ( extended! ) - 8 min. 23 sec


DOWNLOAD

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Też się dziwię, jak Falco zaliczają do NDW. Przecież on pochodzi z Austrii a nie z Niemiec...

niedziela, 17 grudnia, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home