środa, 27 grudnia 2006

Steve Harley & Cockney Rebel - The Best Years Of Our Lives


Pierwsza płyta zespołu zrobiła na mnie duże wrażenie. W porównaniu z resztą swiata, chyba jestem na opak :) Bowiem wychwalany pod niebiosa Psychomodo według mnie wcale nie jest lepszy od debiutu, przypominam oczywiscie, że to tylko moja opinia.
Teraz przechodzimy do trzeciej płyty.... już nie jest firmowana jako Cockney Rebel lecz nazwa brzmi Steve Harley & Cockney Rebel. Ten facet zawsze lubił byc na pierwszym miejscu. A co tu brzmi nam na The Best Years Of Our Lives? Tytuł wskazywałby, że mamy do czynienia z jakąs składanką , ale tak nie jest.

Sądziłem, że po Psychomodo już nie będzie tak fajnie, a tu następuje miła niespodzianka. Utwory zostały znowu złagodzone, chocby It Wasnt Me , z melodyką, którą chętnie kopiowali m. innymi grupa Stranglers w swoich ,,popowych" czasach. Dużo tu klimatów glam rocka, ale tylko na plus.

Stawiam tą pozycję zaraz po Human Menagerie - ta płyta jest dla mnie więcej przyswajalna, niż ciężki, rockowy Psychomodo.
Największą bombą utrzymującą ten album jest kultowy Make Me Smile - utwór, który w latach osiemdziesiątych ,,,scoverowali" Duran Duran (strona B singla The Reflex).

Płyta pochodzi z roku 1975, po tylu latach nadal trzyma się dobrze. Jeden zgrzyt w mp trójce - utwór The Mad Mad M. nieprzyjemnie jest ,,zdezelowany" - wydaje jakby odgłosy czkawki - nie mam pojęcia, czym to jest spowodowane. Wnerwiająca sprawa, na szczęscie reszta utworów nie ma żadnych dolegliwosci:)

Dorzucam jeszcze cover utworu Make Me Smile - wykonany przez Simona Le Bon i jego kompanii - tak, dla porównania.Enjoy.

1. Introducing ''the Best Years'' / 2. Mad, Mad Moonlight / 3. Mister Raffles (Man It Was Mean) / 4. It Wasn't Me / 5. Panorama / 6. Make Me Smile (Come Up and See Me) / 7. Back to the Farm / 8. 49th Parallel / 9. Best Years of Our Lives / 10. Another Journey

DOWNLOAD
------------------------
plus cover : DURAN DURAN - Make Me Smile (live) - from B side ,,The Reflex" 1983: DOWNLOAD

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ten Link nie działa

sobota, 25 października, 2008  
Blogger RObert POland said...

polecam ten blog:

http://urlcut.com/1qpiq

sporo Cockney Rebel m. innymi
(linki aktywne)

sobota, 25 października, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home