sobota, 7 kwietnia 2007

Suede - Suede (1993)

Grupa Suede powstała w 1989 roku w Anglii i od razu zaskarbiła sobie wiele pozytywnych głosów krytyki. Jeszcze przed wydaniem pierwszego singla, gazety rozpisywały się, że Suede to będzie "najlepszy nowy zespół brytyjski". Wokalista Brett Anderson, gitarzysta Bernard Butler i reszta zespołu inspirowali się twórczością Davida Bowiego i The Smiths. Pierwszy krążek, zatytułowany po prostu "Suede", stał się dość sporym wydarzeniem na brytyjskim rynku muzycznym. (RMF FM)
Dawno już nie słuchałem tej płyty. Szczególnie hit So Young przypadł mi do gustu. Cały album jest jednym z częsciej słuchanych krążków ostatniego tygodnia- nadal ten styl i swietne melodie, gdzie na chwilę zapomniałem, że to lata dziewięcdziesiąte. Dla mnie lata, gdzie olewałem większosc nowych grup, nienawidziłem słuchac tych ,,nieejtissowych" brzmień. Na szczęscie teraz to i najnowsze produkcje elektropopowe łykam z namiętnoscią, dzięki czemu zostałem uratowany przed ,,zdziadzieniem", które dosięgło co niektórych, do dzisiaj nie mogących się pogodzic z tym, że tamte lata i muzyka poszły już i nie wrócą.
Suede na tym krążku osiągnął klimat, który przyciąga uwagę, a także i ostrzejsze granie ( m. innymi w pierwszym przeboju - Animal Nitrate).

192 kbps

1. So Young
2. Animal Nitrate
3. She's Not Dead
4. Moving
5. Pantomime Horse
6. The Drowners
7. Sleeping Pills
8. Breakdown
9. Metal Mickey
10. Animal Lover
11. The Next Life

http://uploaded.to/?id=oxb7kn