wtorek, 29 sierpnia 2006

Altered Images - Pinky Blue plus 1982 (by REQ)


Uploader: Obs

Nowofalowy Altered Images na życzenie. Przyznaję, ta płyta do dzisiaj była poza moim zasięgiem, jednak jeden z odwiedzających blog posiada i postanowił się z nami podzielic.
Jednak prowadzenie tej strony nie idzie na marne... A propo`s, następny mój upload to będzie także na życzenie - pierwsza płyta The Twins ,,Passion Factory". Tak, u Saltyki ten album był, tylko, że link ,,wygasł"... poza tym tam był z vinyla, osobiscie mam to na oryginalnym CD, postaram się to wrzucic w jak najwyższym bitrate...

A jeżeli chodzi o Altered Images - ten zespół jest mi znany z jednej, maks dwu piosenek, teraz, przy pisaniu tych wypocin dopiero zacząłem słuchac sciągniętego pliku... album zupełnie mi nie znany.
Podziękowania za ten dar : Obs - many thanks for upload!
ROb.

Track Listing
01
Pinky Blue
02
See Those Eyes
03
Forgotten
04
Little Brown Head
05
See You Later
06
Song Sung Blue
07
Funny Funny Me
08
Think That It Might
09
I Could Be Happy (Dance Mix)
10
Jump Jump
Goodnight And I Wish
12
I Could Be Happy (7" Version)
13
Insects
14
Disco Pop Stars
15
Happy New Year - Real Toys (New Version)
16
See Those Eyes (Dance Mix)
17
How About That Then (I Missed My Train)
18
Pinky Blue (Dance Mix)
19
Jump Jump - Think That It Might (Segued Dance Mix)

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=270E404C74C85638

LINK DEAD. TRY HERE:

http://saltyka.blogspot.com/2006/07/altered-images-discography.html

------------------------------------------
More Altered Images albums: ,,Happy Birthday plus" and ,,Bite plus" - links in comments.
Obs, many thanks for your work!

4 Comments:

Blogger RObert POland said...

paul said...
Thanks! One less old album of mine to clean, digitize and tag.

2:56 AM
anvilscepe said...
That is so COOL. Thanks RObert POland for uploading my request. AWESOME!!!!

3:37 AM
anvilscepe said...
Thanks to OBS, I just read about your niceness. Thanks again.

3:40 AM
Anonymous said...
Thank you for this great album.

Elia

6:49 AM
Anonymous said...
thanks for this nice album Robert

grtz marcel

9:07 PM
feedmaniac said...
Thanks RObert !


mp3maniaco

10:48 PM
Anonymous said...
Thanks RObert !


mp3maniaco

10:49 PM
obs said...
Happy Birthday Plus
Bite Plus
for your listening pleasure. Expires ~Aug 07.

5:40 PM
RObert POland said...
Thank you,Obs! Awesome!

ROb.

8:29 PM
Wayne Schlegel said...
ROb zassij z tego linka Maxi singiel Twinsów "Ballet Dancer"

http://rapidshare.de/files/27960139/bltdncr.rar.html

hasło takie jak Twoje ;)

11:03 PM
RObert POland said...
Dzięki za maxi singel.
Chociaż cały dzień czekałem, aż mi ten rapidshare się odblokuje.
Często coś ostatnio mi się zdarza, że po wklepaniu trzech liter nie wyskakuje plik do ściągnięcia tylko napis, że moje IP itd... :D

8:50 AM
Tomek K. said...
witam
jak juz tak krazymy kolo The Twins to zdobylem ostatnio ich plytke A Wild Romance z cd. jaqk kogos interesuje to meldowac to wrzuce :). pozdrawiam

5:34 PM
Wayne Schlegel said...
Tak się składa, że mam chyba całą dyskografię Twinsów z maxisinglami włacznie. Przy okazji bedę podrzucał, tylko mam upload słabiuśki.

Chętnie bym z RObem na gg pogadał, bo kolekcję z lat 80-tych mam imponującą.

6:51 PM
Anonymous said...
can you re-upload this the limit has been reached.
Thanks

11:19 AM
obs said...
Pinky Blue Plus (reuploaded, expires Aug 11 or so).

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Any chance you could re-up pinky blue please?

sobota, 20 października, 2007  
Blogger Unknown said...

can you please re-upload the altered Images albums? The links are dead and can't find them anywhere else.

wtorek, 18 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

link on your blog in comments...

wtorek, 18 marca, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home