poniedziałek, 28 sierpnia 2006

Banda i Wanda - Mamy czas 1985


Więcej niż dwóch to już banda...

Eeech, proszę mi wybaczyc, ale ogarnęła mnie niemoc twórcza i lenistwo. Takich upałów już dawno nie było, a ja w takie dni przeważnie olewam kompa.... poza tym zjarało mnie strasznie i mogę miec problemy z tymi gostkani od ,,Redwatcza" co to mają w głowie tylko krew i honor... i od teraz z pewnoscią jestem już u nich na czarnej (ups!) liscie :) z powodu opalonej skóry oczywiscie...

Ale o czym to ja chciałem tu napisac... aha. Pan Peixe z zaprzyjaznionego bloga odpoczywa, ja w miedzyczasie postanowiłem, że wezmę się za opis płyty ,,Mamy czas" Bandy i Wandy. Kurna... tylko, że mi nic nie przychodzi do łba tym razem. Historię Wandy Kwietniewskiej i jej zespołu przedstawiłem w poscie ,,Moje przeboje", więc chyba nie ma sensu wałkowac tego samego dwa razy... Jednak płyta ta to unikat, a jest to jeden z lepszych albumów z lat osiemdziesiątych.
Co najważniejsze - nie składanka. Jasny gwint, zupełnie mi nie idzie... :P Lepiej podam już listę utworów i wyłączam to pudło... Ktos dzwoni do drzwi... pewnie z ,,redłacza" mnie namierzyli ...:)
Peixe mnie zabije...........
ROb.

Link and upload by : Peixe
1.Plastus
2.Ach, jaki wspaniały
3.Nie bój się nie bój
4.Para goni parę
5.Kochaj mnie miły
6.Znowu paskuda
7.Hej, heja hej
8.Po nas chocby country
9.Podróżni bez biletu ( Mamy czas)
10.Drętwa mowa

1 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://rapidshare.de/files/26032582/BiW85.rar

7:36 PM
Anonymous said...
Wielkie dzięki Sir Robert! A może cos zespoł BANK? Pozdrawiam!
mathias

11:22 AM
Anonymous said...
zespołu BANK oczywiście:)

11:23 AM
Tomek K. said...
witam
sorrki za zamieszanie ale to mie sie pokrecilo i pomnylilem rary :P, no coz ..... za duzo tego :)
na czacie pisalem o bilgerim.
tu ponowie swoje pytanie. szukam plytek REINHOLDA BILGERI mam dostep do dwoch jak ktos jest zainterseowany : " forever in love " i " heaven on earth" .
pozdrawiam serdecznie i na koniec jesli jest ktos chetnmy na clip ALPHAVILE to zapraszam na :

http://rapidshare.de/files/26352371/Alphaville_-_Sounds_Like_A_Melody.mpg.html

:)

2:03 PM
RObert POland said...
Osobiście nie posiadam nawet chociaż jednego utworu RB, a co dopiero całą płytę... :)

ROb.

PS.Jak widać, zawiesilem blog, zaglądam od czasu do czasu w komenty i nic poza tym.

Mam zamiar ruszyć dalej z tą stroną od połowy sierpnia, nie wcześniej.

2:45 PM
CB CIRCUITO said...
cool

poniedziałek, 28 sierpnia, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home