poniedziałek, 28 sierpnia 2006

RObert POland said... vol.7


Macie tu trochę poezji, szczególnie się wiąże z dwoma albumami natapirowanego Pana , które tu niebawem będą............... ciekawe, czy zgadniecie, o kogo biega.

wciąż pamiętam tamten świat
świat osiemdziesiątych lat
każdy chciał jak limahl być
każdy słuchał human league

te ubrania włosy styl
każdy chyba to przeżył
new romantic w modzie był
z przodu długo krótki tył
woda utleniona by
modnym popersem być

czy pamiętasz tamte dni
każdy chciał jak limahl być
każdy się obcinał tak
każdy w domu miał plakat
kapitan nemo papa dance
stanowili życia sens
kombi klincz i rezerwat
dziś już nikt nie gra tak

dziś soft cell albo trance x
nazwy te nie znaczą nic
tears for fears czy omd
czasem w nocy mi się śni

gdzie jest dzisiaj howard jones
gdzie dziś jest wszystko to
gdzie jest dzisiaj adam ant
gdzie jest tamten cały świat

howard jones nick kershaw
dawali najlepszy show
było też classic nouveaux
ale to nie było to

ułyszałem limahl’a i
ja też tak chciałem grać
mieć fryzurę tak jak on
albo choć jak howard jones

więc założyliśmy bend
ale raczej cienko przędł
potem wyrzucili mnie

spandau ballet human league
tak jak oni nie grał nikt
flock of seagguls czy limahl
każdy chciał wyglądać tak

REF.czy pamiętasz smak (smak)
osiemdziesiątych lat
czy pamiętasz styl (styl)
który modny wtedy był
dzisiaj mi brak, brakuje tego tak
a ten cały kicz, dziś nie przeszkadza mi

K.A.S.A. Płyta: nEUROmantic (2004 )

1 Comments:

Blogger RObert POland said...

trevor said...
no jak natapirowany to pewnie L....l

11:31 PM
RObert POland said...
Trevor, nagroda w postaci jego albumów z oryginalnym autografem już leci do ciebie ,,piruetem"...
priorytetem, znaczy się :)

poniedziałek, 28 sierpnia, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home