poniedziałek, 28 sierpnia 2006

Venom - Metal Black


My Old Upload - still actually link :D

Ja cię nie mogę - chciałoby się rzec. RObert POland pokazuje w koncu swoje prawdziwe oblicze. Miłosnik czarnych mszy, werbujący niczego nieswiadomych tu ludzi,osoby które sciągają utwory podstawiane przez Bestię ( suma liczb nazwy RObert POland dzielona przez datę moich urodzin a potem dodana przez datę mojej smierci wynosi 666) - już jestescie powoli przygotowywani na ofiarę, peixio, lepiej blokuj granicę w Kołbaskowie.... :)

Tak na poważnie- byłem chyba jedną z pierwszych osób, które wrzuciły ten album Venom do sciągnięcia w necie, zanim oficjalnie płyta pojawiła się na swiecie... a skąd? Trzeba miec konszachty z Panem Ciemnosci. :> Niestety wiele osób nie mających pojęcia o tym gatunku - muzyka metalowa i - w tym przypadku - death metalowa - kojarzy się im własnie z satanizmem i tym podobnymi pierdołami, mam tu na mysli darmozjadów prawiących o moralnosci w telewizji dla których już Whitesnake to ciężka muza :D, a także małolatów ze swoimi smiesznymi ,,,,sweet blogaskami" - ,,pozdlawiam cieplutko- ROb."

Link pojawił się pół roku temu na moim forum i nie sądziłem, że turboupload do dzisiaj będzie ten piekielny album przetrzymywał w swojej kużni. Na wielu blogach mój link z tym albumem krąży, tutaj, na mojej stronce nigdy akurat się nie ukazał ( taki RARE POST:))
Czas więc uzupełnic ten brak, bądż co bądż ta stronka nigdy nie była czysto nowoplastikowofalowa, tylko po częsci - nigdy nie ograniczałem się do słuchania tylko jednego gatunku muzyki, a takich ludzi w Polsce jest niestety niewielu.

RObert - CZadu!

Venom: Metal Black 2006 -Oficjalny Post

1. Antechrist 2. Burn In Hell 3. House of Pain 4. Death & Dying 5. Rege Satanas 6. Darkest Realm 7. A Good Day to Die 8. Assassin 9. Lucifer Rising 10. Blessed Dead 11. Hours of Darkness 12. Sleep When I'm Dead 13. Maleficarvm 14. Metal Black

http://d.turboupload.com/d/332360/mbpv.zip.html

http://d.turboupload.com/d/332859/mbvp.zip.html

rar pass : RObertPOland

3 Comments:

Blogger RObert POland said...

peixe's musical travelogue said...
Peixio, LMFAO
Jutro u mnie na blogu tez bedzie konkretne lojenie.Zbieg okolicznosci?A moze psze pana to jest sprawka szatana?

8:34 PM
Anonymous said...
Zbyt ostro żeby nie powiwiedzieć "napierdala...."
Sam lubię czasem wrócić do "zdrowego i dobrego" młócenia ale TO przekracza
moje zdolności do adaptacji :)

5:53 PM
Anonymous said...
Szukałem troche czasu linku do tej płyty venoma.. Na szczęście znalazlem :) Uwielbiam Venom. Nie każdy rozumie tę muzyke jednakże nie każdy też jest metalem... ;)

poniedziałek, 28 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Link nie działa a chciałem dziecku puścić, bo nie chce kaszki jeść.

piątek, 05 września, 2008  
Blogger RObert POland said...

Płyta nie jest już dostępna w moich zbiorach, znalazłem jednak działający link

http://urlcut.com/1qhdr

zaznaczam jednak, że nie jest to mój wrzut, tak więc nieznane mi są szczegóły (takie jak jakość, format plików itp.)

ROb.

piątek, 05 września, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home