poniedziałek, 28 sierpnia 2006

Technologiya - Wsie, czto ty chocziel

Long time ago... dawno, dawno temu na tym blogu:

Sylwia said...
Faktycznie z początku dziwnie się słucha ze wzgledu na język ;)ale muzyka fajna.
Był też taki "rosyjski DM" : Technologiya chyba sie nazywał zespół,podobno nadal grają i są popularni w Rosji. Masz może jakieś ich piosenki?

11:21 PM


RObert POland said...
hm... pierwsze słyszę, Sylwia...
a raczej nie słyszę, bo nie mam żadnej ich piosenki:)

Myślę jednak, że na rosyjskich stronach o Depeche Mode znajdę dokładną nazwę tego zespołu i jakie płyty wydali, wtedy poszukam ich piosenek, które będę mógł tu podrzucić :)

11:27 AM
####################################################

RUSSIAN DEPECHE MODE ?



Węgrzy mają swój odpowiednik Dave`a Gahana i spółka - Bonanza Banzai, w Niemczech takich odpowiedników jest masa, ale bardzo zbliżony klimat do nich ma Camouflage, Polacy, hm...no cóż, my nie mamy takich upodoban, my tu słuchamy Dody i techno - jazdaaaaaaaaaa to jest dopiero muzyka przez wielkie M - ale nasuwa mi się tu na mysl tylko nasz zespół Common Dream... a Rosjanie mają Technologiya...
Pierwszy raz gdy słuchałem tej płyty drażnił mnie język naszych sąsiadów ze wschodu, za drugim podejsciem - gdy szok już minął i gorączka też:) - mój organizm zaczął przetrawiac tą podróbę Depeszy bez uszczerbku na zdrowiu. Chociaż nie doswiadczysz tu twardych utworów jakie mają Depeche Mode, melodie spłycono i bardziej nasuwa się tu połączenie dyskotekowego polo z domieszką synthpopu.
Chłopaki nie mogli też powstrzymac się od wrzucenia sampli z People Are People do swojego utworu Odin tiekst.
Najmocniejszy punkt na tym albumie, który polubią zarówno Italo maniacy i miłosnicy lekkiego synthpopu? Bez wątpienia Pesni ni o chem.
Co ciekawe, pierwsze przesłuchanie ze względu na język może się wielu nie spodobac, od słuchacza wymagane jest drugie podejscie. A zatem - rosyjski Depeche Mode? Chyba jednak lepiej przylepic im łatkę - rosyjski Camouflage. Tak, czy inaczej - Rosjanom gratulujemy pomysłu .:)

1 Intro

2 Nażmi na knopku

3 Wsie, czto ty choczieł

4 Strannyje tancy

5 Hołodnyj slied

6 Cm-112

7 Odin tiekst

8 Set Me Free

9 Piesni ni o czem

10 Szutnik

11 Polczasa

12Szutnik (Sympho Mix)

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

http://www.sendspace.com/file/ymbbwl

5:39 PM
sylwia said...
Uaaau!!!Technologiya! Super, extra i w ogóle :D
Strasznie się ciesze, że znalazłeś ich płyte :)

Na YouTube są teledyski Bonanza Banzai (coś chyba nawet ostatnio nowego dodano) jak również Akosh - wokalisty BB solo

pozdr:))

11:50 AM
RObert POland said...
idę tam zajrzeć:) nigdy nie widzialem ich w teledyskach.

ROb.

12:04 PM
sylwia said...
Ja jestem zachwycona technologią! Spodobało mi się od pierwszej chwili kiedy usłyszałam dźwieki utworu nr 1 – który btw zalatuje mi Enjoy the Silence. Chociaż kiedy poleciało wcześniej Intro to miałam wrażenie, że zaraz usłyszę East 17 i ich „It`s allright” ;P
Chwale sobie bardzo fakt, że łatwo wpadaja w ucho, proste ładne melodie ale z syntezatorowymi smaczkami (te plumkania ;P) , bezpretensjonalne i przyjemne piosenki.

I musze przyznać, że o wiele lepiej mi się tego słucha niż Bonanzy – rosyjski jazyk dużo ładniejszy od węgierskiego;) i przyjemnie się go słucha.
Tak więc dziękuje bardzo za tą niezwykle miła niespodziankę:)

Z którego roku jest ta płyta?

9:08 PM
RObert POland said...
to chyba ich pierwsza płyta z 1991,
chociaż pewnosci nie mam. Też słucham ich od wczoraj :D

a reszta ich płyt do zassania:

http://newshot.ru/2006/07/04/tehnologiya___1992___mne_ne_nuzhna_informaciya.html

http://newshot.ru/2006/07/05/tehnologiya___1993___rano_ili_pozdno.html

http://newshot.ru/2006/07/06/tehnologiya___1997___eto_voyna.html

9:29 PM
sylwia said...
Robert, dzięki za linki - trzeba sprawdzić reszte Technologii ;)
A jak tak ich słucham to przypominaja mi się "Biełyje rozy" :D

poniedziałek, 28 sierpnia, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home