wtorek, 29 sierpnia 2006

The Twins - Passion Factory (by REQ)


Album na życzenie - debiutancki krążek Twinsów zadaje kłam twierdzeniu, że najlepsze płyty są te pierwsze, a następne już takie sobie... w przypadku ,,Passion Factory" to można ją smiało nazwac ,,taka sobie" - porównując ją do następnych nagran The Twins.
Oczywiscie nie jest to zła płyta. Nie można nic zarzucic utworom, które są melodyjne, jednak czuc tu trochę cos na kształt pewnej niesmiałosci, jakby Sven i Ronny czegos się obawiali. Muzyka schłodzona przez syntezatorowe cacka jeszcze mocniej sprawia wrażenie ,,numanpopu". A może takie było ich zamierzenie. Pierwsza połowa płyty jest gorsza od drugiej - te ciekawsze kawałki rozpoczynają się od przebojowego The Desert Place w dół. Nigts, Lights and Shadows to następny utwór, który ma już mocniejszy wydzwięk na tej płycie, oraz kończący - Synthetic World - gdy już słychac, jakby panowie się rozkręcili na dobre - płyta się konczy.
Na szczęscie po tym albumie powstały następne,na których znajdowalismy po dwa, trzy hity. Osobiscie cieszy mnie to, że Twins istnieje do dzis, choc nie nagrywają już systematycznie nowych songów, a raczej odgrzewają stare w postaci miksów lub wersji ,,live".

Cały album zgrany z mojego oryginała CD - 320 kbps mp.3

1.The Passion Factory 04:23
2.X-Ray Eyes 03:50
3.Satellite City 04:41
4.Runaway 04:16
5.Electric Bats 05:25
6.The Desert Place 04:29
7.Nights, Lights And Shadows 03:26

8.Younger Days 04:10
9.Wet Season 01:18
10.Synthetic World 04:18

2 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://www.file2share.biz/?d=4C30EEBE

10:23 AM
Tomek K. said...
witam
dzieki za plytke. mam ja co prawda ale jakosc pozostawia wiele do zyczenia...... a ja dorzucam jak ktos chetny Reinholda Bilgeriego ( plytka tylko w jakosci 128 ale to jedynie udalo mi sie namierzyc....

http://www.sharebigfile.com/file/19261/Bilgeri----Forever-In-Love.exe.html

haslo pozwolilem zaczyc od ciebie :) - RObertPOland

pozdrawiam :)

11:45 AM
Wayne Schlegel said...
Przesyłam własny spis mp3. Jak będą jakieś życzenia to wystawię RObertowi do umieszczenia w blogu.

http://rapidshare.de/files/28260388/spismp3.rar.html

rar bezhasłowy.

12:56 PM
RObert POland said...
Ładny spis, panie Wayne.
Jest podobny do mojego... zauważyłem także w spisie płyty grupy PSYCHE, ale nie widzę albumiku ,,Strange Romance" - jeżeli nie masz ,a by Ciebie interesowała - to mam ją na CD (oryg.)

A jeżeli chodzi o rzecz, o którą tutaj wiele osób pyta ( z zagranicy także) - to John Foxx - The Golden Section - osobiscie też nie posiadam tej płyty, a byśmy wszyscy za nią byli wdzięczni...
Drugą taką płytką, która mnie interesuje to Sal Solo - Through Ancient Eyes ( słyszałem tylko utwór Kyrie Eleision i nic poza tym) - jak cały album jest taki w stylu ,,christianity" - to zazdroszczę Tobie, że to masz:)

Pozdrowienia,
ROb.

2:03 PM
RObert POland said...
Dzięki, Tomek za płytę. Sciągnąłem z ciekawości, ponieważ wykomawca zupełnie mi nieznany , przypadły mi do gustu jego ,,wolniejsze" piosenki, niczym Chris Norman...:)

Chyba byłem pierwszy, co ściągnął ten plik:)

Miłego weekendu wszystkim!

3:12 PM
Wayne Schlegel said...
ROb wrzucam tę płytkę Foxxa:
The Golden Section.

bitrate 192
http://rapidshare.de/files/28291968/jfxxtgs.rar.html

6:43 PM
RObert POland said...
Wayne, jestem pod wrażeniem...
myślałem, że gdzieś za tydzień, lub dwa będzie odpowiedż, a tu już jest :0

RESPECT!!! Dziękujemy!~

ROb.

7:46 PM
sylomiki said...
Ogromne podziękowania za te płytę. Bardzo dawno już nic tak mnie nie uradowało. Cała płyta świetna. Jeżeli z czegoś prostego można stworzyć coś pięknego, to tym czymś jest właśnie ta płyta. Te suche syntezatory istny miód. Satelite City i cudowny Younger Days to dwie perełki. Ta druga większa. Podziękowania z dużym opóźnieniem -wybacz- wakacyjne wyjazdy. Jeszcze raz dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję... Pozdrawiam i Gratuluję Sylomiki.

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Hi Robert! Can u reupload THE TWINS - HOLD ON TO YOUR DREAMS? Many thanks! Regards!

czwartek, 16 października, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home