niedziela, 26 listopada 2006

Lessdress - Dumblondes

Świetny hard rock w polskim wykonaniu, lecz niekoniecznie w polskim stylu. (Banan)

Są w naszym kraju zespoły, które większą popularnoscią cieszą się poza naszymi granicami niż tu . Do takich grup należy między innymi zespół Lessdress - hard rockowa formacja pod przewodnictwem wokalisty Pawła Nowakowskiego. Sam przyznaję, że dopiero, gdy Arek, który był tu na moim blogu i prosił o znalezienie tej płyty (kasety?) - wtedy PO RAZ PIERWSZY usłyszałem, że taki zespół istnieje.
Aktualnie sciąga mi się ten niewątpliwy unikat , (dzięki uprzejmosci speca od muzyki - 80sMan`a - thx!) więc jeszcze nie miałem okazji zaznajomienia się z muzyką .
Podobno mogę byc przygotowany na dawkę niezłego czadu, więc już zacieram swoje łapki :)
Chociaż kojarzony mogę byc jako miłosnik muzyki synthpopowej, to tak naprawdę nie jestem przywiązany tylko do tego nurtu ( bywalcy forum SFRP wiedzą ...:) ) - posty o Venom, Joplin czy Black Sabbath skutecznie ich zbijały z tego, by przylepic mi jakąkolwiek łatę...

Szkoda, że nie mogę tu się rozpisac o zespole i rzucac konkretami - jak już wspomniałem - Lessdress to dla mnie jedno z najnowszych odkryc, a kopiowac czyjąs pracę ( czyli opis zespołu z innej strony) to jest cos, czego nie lubię robic... jednak, by zapromowac nasz zespół, przedstawic go jak największej liczbie osób - szczególnie w naszym kraju - myslę, że jest to własciwe rozwiązanie, by dac plik do sciągnięcia, bowiem płyty takiej szybko nie znajdziecie w sklepach sieci ,,X" lub ,,Y" (nazw hipermarketów nie wymienię, bo mi oni za to nie płacą , heh :D)

Płyta udostępniona dzięki 80sMan` owi - respekt!

1. Civilized Man
2. Take The Money
3. Heatwave
4. Lights Of The City
5. Promised Land
6. Sweet Venice
7. Strange Kind Of Friend
8. Glass Breaks
9. Alright
10. Frisk You

DOWNLOAD

Cytat, z którego pochodzi wstępny slogan ( by: Banan) pochodzi z tej strony:

http://free.of.pl/h/hardmusic/recenzje/lessdress_dumblondes.htm

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Rewelacja Rewelacja Rewelacja :)

Coz moge napisac wiecej? Dzieki wielkie!

czwartek, 07 lutego, 2008  
Blogger RObert POland said...

Jestem zaskoczony, że po dwu latach link wciąż dziala :-O

czwartek, 07 lutego, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home