czwartek, 28 grudnia 2006

Mauro - Buona Sera, Ciao Ciao (Recall 2005)


Zbliża się sylwester, postanowiłem więc nie dawac przez te dni żadnej dołującej, psychodelicznej i tym podobnej muzyki. Poza tym trzeba cos dac ludziom na osłodę, którzy po stracie Capishe forum nie wiedzą, gdzie się teraz ,,zaczepic". Widzę, że większosc bywalców owego forum ( znajome ksywy) już wrzuca swoje zasoby na AvaxHome.
Własciwie miałem dzisiaj nic nie pisac, ale tak na szybko chociaż maxi singel ...

Mauro to postac znana nawet mnie, który tak pięc przez dziesięc interesuje się tym nurtem. Pamiętam, że piosenka Buona Sera puszczana była dłuuugi czas z magnetofonu przez moją siostrę, która wręcz była maniaczką Italo Disco, wiele piosenek więc zakodowało się w mojej pamięci.

Piosenka ,,Buona Sera, Ciao Ciao " wyprodukowana przez Clausa Schmidta zrobiła karierę w dyskotekach całej Europy, w 1987 roku w Niemczech utwór ten wydany został na ... niebieskim vinylu! Pamiętam, że kolor takiej płyty vinylowej miała jeszcze w 1978 roku grupa Tubeway Army - ale to już całkiem inna bajka...:) -
Faktem jest, że postanowiono w roku 2005 zrobic wznowienie - wydac ponownie ten utwór w paru wersjach, nie robiąc z tego mixów na ,,dzisiejszy rytm" ( na szczęscie)., lecz pozostawic to w klimacie lat osiemdziesiątych.

Wydanie 2005 różni się od tego z 1987 - brak tu utworu Ole Ole, ale i tak jest to płytka warta przesłuchania. Dla zbieraczy maxi singli.

1. Buona Sera, Ciao Ciao (Radio Version) 03:55
2. Buona Sera, Ciao Ciao (Original 12'' Version) 07:21
3. Buona Sera, Ciao Ciao (Holiday Dance Mix) 05:58
4. Buona Sera, Ciao Ciao (New Trade Mix) 06:17
5. Buona Sera, Ciao Ciao (Original 12'' Sexy Poser Mix) 07:18

DOWNLOAD

11 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Robert. Mam pytanie - Ole, ole to ten kawałek znany ze stadionów ? Jeśli tak no to teraz będę wiedział kto go wykonywał, chyba że się mylę. Nurt italo znam dosyć słabo więc nie będę się wychylał. Właśnie z ciekawości pytam bo kiedyś grając w piłę z kolegami nuciliśmy ole, ole nie damy się...Już dokładnie nie pamiętam jak to dalej leciało ale właśnie teraz mi przypomniałeś że był taki utwór. Ciekawe czy o tym samym myślę.
Tomasz

czwartek, 28 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

To była grupa The Fans, mam cały ich album z tym też ,,Ole Ole" utworem ( był na capishe) a album zwie się THE NAME OF THE GAME.

Możliwe, że go wrzucę niebawem :)

ROb.

czwartek, 28 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki, wiesz teraz jak napisałeś "the Name of the Game" coś mi "świta" ale że to był zespół The Fans -hmm, będę milczał bo gdyby obdzierali mnie ze skóry to bym nie zgadł. Pierwszy raz słyszę tę nazwę ( tak mi się wydaje ). Jeszcze raz dzięki.
PS Dobry komentarz do A-ha u Jacyka, też lubię płytkę Lifelines i wiesz co - trafiłeś w sedno - bo w moim przypadku odstawiłem ich na boczny tor gdy ich utwory były mniej "melodyjne". Do nich wracałem po latach i właściwie je odkrywałem na nowo. Czasami tak jest. Zresztą nie tylko w przypadku A-ha.
Tomasz

czwartek, 28 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Czy ktos pamieta kawalek Demony nocy i grupe Image? To byl koniec 1986 roku.

http://www.filesend.net/download.php?f=4828180999941fb75b0f371962acbd25

piątek, 29 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

sorki za maly problem i podaje nowy link:
http://www.filesend.net/download.php?f=e552b804cdc2deeb8db51d6d7260da6a

piątek, 29 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Dopiero po sciągnięciu albumu załapałem, o co ci chodzi, kerad :)
Myslałem, że mówisz o jakims polskim zespole :D

Tak, że oficjalnie podaję, że powyższy link, który podaje kerad to album EMILE & IMAGES - JUSQU`AU BOUT DE LA NUIT . Fajna, danceowa muzyczka w sam raz na Sylwka.

piątek, 29 grudnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

01 Buena sera ciao ciao.mp3 7 351 KB
02 Ole ole.mp3 8 344 KB
03 Lady Africa.mp3 6 548 KB
04 Bossanova girl.mp3 7 255 KB
05 Ole ole - Bandolito amor (Zorro_Mix).mp3 7 290 KB
06 Buena sera ciao ciao (holiday dance mix).mp3 11 182 KB
07 Buena sera ciao ciao (new trand mix).mp3 11 776 KB
Mauro-Bona-Back.jpg 440 KB
Mauro-Bona-Front.jpg 731 KB
MAURO - Bona sera ciao ciao [MP3@256]

http://rapidshare.com/files/3072253/MAURO_-_Bone_sera_ciao_ciao__1987_.rar.html

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

sorry ,skróciłem link

http://vnx.pl/?qd32

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Fantastyczne! Dziękuję bardzo, Adamie!

ROb.

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hello Robert Poland!
I find this blog and links today...
Link to download MAXI SINGLE Buona Sera dont work. Please send me these songs:
2. Buona Sera, Ciao Ciao (Original 12'' Version) 07:21
5. Buona Sera, Ciao Ciao (Original 12'' Sexy Poser Mix) 07:18
in e-mail: ivosn@yahoo.com
Thanks...

piątek, 29 czerwca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

I send for you this mp3, but mail return for me:


,,I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
216.39.53.2 failed after I sent the message.
Remote host said: 554 delivery error: dd Sorry your message to ivosn@yahoo.com cannot be delivered because it is too large. - mta248.mail.re4.yahoo.com"

Mission impossible.

ROb.

czwartek, 26 lipca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home