poniedziałek, 1 stycznia 2007

The Fans - The Name Of The Game


Ole, Ole, Ole ( Football Song)

Kim własciwie są The Fans? Znani z dyskotekowej przeróbki hymnu stadionów ,,Ole Ole Ole", która w 1987 roku rozbrzmiewała w każdej typowej dyskotece, jednak nazwiska znane są chyba nielicznym.
Producentem tej płyty był Roland Verlooven, a okładka oraz tytuły utworów zdradzają, że prawdopodobnie mamy do czynienia z amigos ze słonecznej Hiszpanii (?) .

1. The name of the game
2. A donde vas
3. Benidorm
4. MAFIA
5. Oye me muchacha
6. Skol, we love them all
7. Vamos todos a la playa
8. Tiroler reggae
9. Zapatos pequenos
10. The fans are having a ball

DOWNLOAD

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

pass:
http://robartopoland.blogspot.com

poniedziałek, 01 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Ole Ole znam przede wszystkim z lat mojej młodości. Nawet przez myśl mi nie przeszło że Fans mógł nagrać całą płytkę. Wydawało mi się że to projekt na jeden numer. Jednak widzę że się myliłem. Ciekaw jestem czy pozostałe nagrania mają ten sam stadionowo meczowy klimat. Pozdrawiam.

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

A jakie jest hasło do rozpakowania Fans ?

Byłem Robert u ciebie kilka razy. Widzę że temat muzy nie jest ci obcy. I to są tematy które są mi bliskie. Chcę tu zaglądać częściej by móc lepiej poznać to co nieznane z lat 80-tych. Pozdrawiam i życzę w Nowym Roku wielu udanych wrzutek.

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

hasło czyli po angielsku ,,password" - jest.
na samej górze, pierwszy komentarz.

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki za hasło. Nie skojarzyłem, tępy umysł. Już rozpakowałem i po dużych łebkach przesłuchałem. I co ? Jest naprawdę nieźle. Klimat miły i myślę że często będę do tej płytki wracał, przynajmniej narazie. Pozdrawiam.

środa, 03 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

no, niestety - link nie działa... Możesz to wrzucić na rapidshare>

niedziela, 21 września, 2008  
Blogger RObert POland said...

Dokopałem się do info, że muzykę oraz tekst napisali J. Deja oraz Roland "Armath" Verlooven - panowie pochodzą z BELGII.
Płyta wydana w 1987.

Natomiast rok wcześniej niejaki Tony Marshall zaśpiewał to po ,,germańsku":
Wir Sind Die Champions (Ole Ole Ole)
- tekst napisany przez Roberta Jung, muzyka J.Deja i R.Verlooven, natomiast producentem jest Jack White.

A oto link - na rapidshare, wedle życzenia:

http://urlcut.com/ole

niedziela, 21 września, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home