niedziela, 7 stycznia 2007

Mauro - Buona Sera, Ciao Ciao 1987


Mauro Castellazzi ponownie, tym razem już nie z singla, lecz z albumu ( nazwałbym to takim ,,mini albumem") z 1987 roku. Całosc składa się z siedmiu utworów, z których trzy to utwór tytułowy, a ... dwa to piosenka Ole, Ole.
Poza Buona Sera reszta piosenek jest mi ( a raczej była) do tej pory obca. Dzięki Adamowi, który sprezentował ten albumik, możemy w koncu cieszyc swoje uszy miłymi dzwiękami.
Postanowiłem zrobic oficjalny post o tej płycie, ponieważ nie wszyscy przecież zaglądają w komentarze, a ta płyta ( jak i wiele italodyskotekowych ) do łatwo dostępnych nie należą.

Incl. front and back cover :

1. Buona Sera, ciao ciao
2. Ole, Ole
3. Lady Africa
4. Bossanova Girl
5. Ole Ole - bandolito amor (Zorro mix)
6. Buona Sera ( holiday dance mix)
7. Buona Sera ( new trand mix)

DOWNLOAD

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Witaj ROb tym razem ja poszukuje jednego utworu z płyty Flash and the Pan/Lights in the Night byc może mi pomożesz go zlokalizować

"Flash And The Pan - Media Man"

mam całą płyte ale bez tego utworu.
Pozdrawiam Witek

niedziela, 07 stycznia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Media Man - mam ten utwor ( jak i caly album Lights in the night).

wrzucę tą piosenkę wieczorem, tu w komentarzach będzie link.

poniedziałek, 08 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Do you have any "METRO"?
THANKS!!!!!!!!

poniedziałek, 08 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Flash and the Pan - Media Man:

http://www.speedyshare.com/954218386.html

poniedziałek, 08 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dziękuję ściągnalem - mam również tę płytę "Flash And The Pan - Midnight Man" czy masz może jeszcze inne płyty tego zespołu.
Jeżeli jesteś zainteresowany to mogę w sobotę zrobić wrzut tej płyty na przykład na rapidshare.
Pozdrawiam Witek

poniedziałek, 08 stycznia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Witku, z Flash and the Pan mam to:

Flash and the Pan - australijskie wydanie 1978

Flash and the Pan 1979 - wyd. swiatowe

Lights In The Night

Headlines

Early Morning Wake Up Call ( z 1984 - i tu jest własnie Midnight Man)poza składanką :)

Burning Up The Night z 1993

oraz jakas składanka best of.

ROb.

poniedziałek, 08 stycznia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dzieki ROb za szybką odpowiedź oczywiscie jestem zainteresowany tymi albumami jak możesz odpisz mi na mój e-mail podam ci namiary na FTP.
Pozdrawiam Witek

witek-was@o2.pl

wtorek, 09 stycznia, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home