wtorek, 20 lutego 2007

Karel Fialka - Human Animal


Hey Matthew, what do you see?

Urodzony w Bengalu (Indie) Karel Fialka - którego rodzice pochodzą z róznych krajów - ojciec Szkot, matka z byłej Czechosłowacji - swoją popularnosc zawdzięcza przede wszystkim przebojowi Hey, Matthew - ze swoim swietnym tekstem i kompozycją stwarzającą wrażenie dialogu ojca z synem, który godzinami siedzi przed telewizorem .

Zanim Karel stał się popularny, był w Wielkiej Brytanii w koncu lat 70tych ulicznym artystą i poetą. W roku 1979 wydaje singel 7" - Armband, a w roku 1980 udało mu się zaistniec na krótki czas na listach z piosenką "The eyes have it". Sukces był sredni, nie przeszkodziło to jednak w wydaniu w tym samym roku albumu Still Life.
Rok 1988 przyniósł ,,Fialce" :) największy sukces - wspomniany hit Hey, Matthew - oraz duża płyta - Human Animal. Obecnie artysta nadal pisze teksty - w większosci dla innych wykonawców, a także jest producentem - ostatnio pojawiły się pogłoski o nowym albumie Karela.

...I see: Dallas, Dynasty, Silver Hawks, He-Man, Tom & Jerry, Dukes of Hazzard, Airwolf, Blue Thunder, Rambo, Road Runner, Daffy Duck, The A-Team, The A-Team, I see the A-Team.

It's all a game - I hope...

Sun In My Eyes (Fialka) 3:16
Hey Matthew (Fialka) 3:34
You Be The Judge (Fialka) 4:29
Ready For It Now (Fialka) 3:36
Undercurrents (Fialka) 3:05
This City (Fialka) 3:49
The Eyes Have It (Fialka) 3:28
Eat, Drink, Dance, Relax (Fialka/Klevatt) 3:37
Human Animal (Fialka) 3:34
L'etoile D'or (Fialka) 3:26
Eat, Drink, Dance, Relax Too (Fialka/Klevatt) 3:36
The Eyes Have It II (Fialka) 3:23
Undercurrents (Liquid Mix) (Fialka) 3:02

14 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

DOWNLOAD:
http://uploaded.to/?id=xgd8zo

PASSWORD:
http://robartopoland.blogspot.com

wtorek, 20 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

POSZUKUJĘ: płyty The Twins "Until the end of time"
Marinero

środa, 21 lutego, 2007  
Blogger IBNUB said...

Hi Rob, thanks for this post and for providing a translation of the previous one for me :O) All the best, Gareth in the UK

środa, 21 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Bad idea - post some rarities like Karel Fialka...

środa, 21 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witam !
Toś mi niespodzianka. Kiedyś Marek Niedźwiecki powiedział, że ta płyta nie jest osiągalna w Polsce. Jakiś czas pytałem z uporem maniaka o ten album chociaż tak naprawdę znałem tylko Hey Matthew - i co - w żadnym sklepie nie mogłem go znaleźć aż dałem za wygraną...pozostał mi jedynie do odtwarzania z kasety słynny Matthew. Z tym większą przyjemnością przystąpiłem dzisiaj do odsłuchania tego materiału - i nie jestem może do końca obiektywny, bo chyba przez sentyment, ale nie nudzi, słucha się tej muzyki dobrze - jestem mile zaskoczony. Podobne uczucie towarzyszyło mi nie tak dawno gdy słuchałem Robbie Nevilla.
Dziękuję Robert
Tomasz

środa, 21 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dla Marinero
The Twins "Until the end of time"

http://rapidshare.com/files/7936566/1984.rar.html

01 - I Feel For You
02 - The Game Of Chance
03 - In My Broken Dream
04 - Until The End Of Time
05 - I Need You
06 - Love In The Dark
07 - Deep Within My Heart
08 - Fantasy
09 - Talk To Me
10 - The Time Lords

pass: 1967

thx for sigeim

dzieki za Fialke

środa, 21 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Widze link z wiadomego wtajemniczonym forum ...:)

Chcialem akurat wrzucic z mojego CD, ale cos mi resetuje moje wrzuty.... może mam ban :P

Mysle, że sie sigeim A.K.A 1967 nie obrazi, jak to wykorzystam... zresztą moje linki tez tam czasami krążą.

Dzieki Kerad za pomoc.

ROb.

czwartek, 22 lutego, 2007  
Blogger Unknown said...

hmmm dzieki

czwartek, 22 lutego, 2007  
Blogger Chardman said...

Thanks Robert!
Do you, by chance, have the 1980 single version of 'The Eye's Have It'?

sobota, 24 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

I have ONLY this album K. Fialka ...

ROb.

niedziela, 25 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

bardzo prosze raz jeszcze o upload albumu Fialki
dzieki 4 all

niedziela, 23 września, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

hey robert, could you please upload this great album again....

thanx elise

niedziela, 11 maja, 2008  
Blogger RObert POland said...

try here (not my upload):

PART 1:

http://tinyurl.com/3n69yu

PART 2:

http://tinyurl.com/4oeulb

poniedziałek, 12 maja, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

http://rapidshare.com/files/124486021/animal.rar

środa, 09 grudnia, 2009  

Prześlij komentarz

<< Home