środa, 20 lutego 2008

Fake - New Art

Eric Strömblad i Ulrica Örn

Fake - grupa ze Szwecji która zasłynęła m. innymi utworami ,,Donna Rouge (Warm Ice)" i ,,Frogs In Spain". Podchodziłem do tego albumu z nastawieniem, ,na pewno będą to dyskotekowe lekkie hity na jedno kopyto". Po przesłuchaniu całosci nieznanego mi dotąd krążka ,,New Art" z 1984 roku zostałem uraczony niebanalnymi melodiami, czasem wręcz wymagającymi ode mnie , bym się dokładniej przysłuchiwał dżwiękom płynącym z głosników... Jeżeli zna ktos Fake tylko z ,,Frogs in Spain" niech będzie przygotowany na muzykę innego kalibru, bardziej zróżnicowaną.
Album wydany został w dwóch edycjach, różniły się rozmieszczeniem poszczegónych utworów -w innej kolejnosci, a także (choc nie jestem pewien) możliwe że dwa utwory były inne niż na drugiej edycji.
Od siebie dodałem także utwór Brick - który nie znajduje się na płycie New Art, ponieważ został nagrany póżniej.

LP New art (1984)
SOS recording (Second edition)


1. Alone with the moonlight
2. Empty garden
3. Memories of Pan
4. Rain over the Nile
5. New art
6. Arabian toys
7. Frogs in Spain
8. In love
9. Right
10. Warm ice
plus bonus: # Brick - long version

http://www.zshare.net/download/20526931429245d4

5 Comments:

Blogger RObert POland said...

password: robartopoland

środa, 20 lutego, 2008  
Blogger gerys said...

Ogromna dziękówka :))
Do tej pory znałem Frog In Spain, Arabian Toys, Donna Rogue, F.F. i juz było duże muzyczne zróżnicowanie. Dlatego z wielka ochota przerobie reszte płyty.
Dzieki Robert za Fake i za wszystko co do tej pory zrobiłeś.

środa, 20 lutego, 2008  
Blogger André Salas said...

Thanks for the beautiful music! You have great taste, as always.

czwartek, 21 lutego, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Hi Great Blog! Would you please upload this album again? Many thanks! Kind Regards from Argentina.

wtorek, 14 października, 2008  
Blogger RObert POland said...

Fixed ;)

ROb.

wtorek, 14 października, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home