czwartek, 21 lutego 2008

Planning By Numbers - 1 (Catch the Beat)

Stephen Milford w projekcie Planning By Numbers

Ian Curnow (syntezator, keyboard), John Holiday (bas, wokal), Milan Zekavica (perkusja), Stephen Milford (wokal, gitara, syntezator) oraz Trevor Steel (gitara), w roku 1982 wydali jedyny album pod szyldem Planning By Numbers, a płytę wypuścił w obieg label Beggars Banquet - znany czytelnikom mojego bloga chyba przede wszystkim z wytwórni, dla której nagrywał Gary Numan. Ufff... kropka.

Pamiętam, że gdy na blogu przedstawiłem ten krążek, w sieci praktycznie mało co było na temat Planning By Numbers. Od niedawna zaczęto mnie prosić o wznowienie płyty (reupload), nadarzyła się więc okazja, by poszperać w necie ponownie. Niestety, nadal niewiele informacji można zdobyć, z trudem zdobyłem same nazwiska uczestników w tym projekcie.
Cóż, pozostaje chyba tylko podzielić się wrażeniami z odsłuchanych nagrań.

Proszę państwa, oto zgrabny mix stylu Gary`ego Numana, Visage i Dramatis w swoim przebojowym festiwalu. Piosenki są skoczne, wszystkie wchodzą w nas ,,jednym tchem" i jest to chyba jedna z tych pozycji synthpop, które zostały ,,zagłuszone" przez innych, popularniejszych przedstawicieli tego gatunku.
Dla wielbicieli new romantic i synthpopu ta płyta jest jak znalazł do dodania w kolekcji nagrań rzadkich - pliki tego zespołu sam kiedyś zasysałem w ciemno i teraz nie żałuję, ciesząc uszy melodyjnymi Catch the Beat, Living Neon (do posłuchania na Youtube), oraz Kinetic...

1 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://www.sendspace.com/file/ik5rgw

czwartek, 21 lutego, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home