wtorek, 29 sierpnia 2006

Bielizna - Taniec lekkich goryli


UPS...To nie to FOTO... momencik
To było już tak dawno, że zatarła mi się muzyka tego zespołu... aż do chwili, gdy dostałem link do tej płyty. Bielizna - zespół, który powstał w Gdansku w 1984 roku ( jako Bielizna Goeringa) pod wodzą Jarosława Janiszewskiego, rozwalał mnie swoimi tekstami. Już same tytuły piosenek potrafią zwrócic szczególną uwagę na ich styl:) Pierwsze utwory zostały oficjalnie zarejestrowane własnie po Jarocinie w 1986 roku w gdanskim radiu akademickim. Album ,,Taniec lekkich goryli"- 1987 /1988 (ależ tytuł, no ale uprzedzałem:)) to debiut Bielizny wraz z niesmiertelnym (?) Stefanem...:). A „Prywatne życie kasjerki PKP" - wysokie pozycje na Harcerskiej Liscie Przebojów ( program IV na srednich... pamiętacie?:)) hardkor...:D

Podziękowania za przypomnienie tego fajnego krążka i za link lecą do dobroczyncy o nicku Zandos. ( Holender, niedługo ten blog będzie przypominał forum, coraz mniej moich linków, a więcej podrzucanych:)) Dzięki!

Prawidłowe FOTO zespołu ,,Bielizna"

1. W imieniu prawa
2. Terrorystyczne bojówki
3. Stefan
4. Jak śnięty śledź
5. Dwóch wchodzi, a jeden wychodzi
6. Człowiek o smutnym oddechu
7. Kołysanka dla narzeczonej tapicera
8. Najbardziej fatalna para od czasów V-2
9. Kuracja doktora Granata
10. Krótka przygoda z człowiekiem, który obiecywał wykładzinę podłogową
11. Taniec lekkich goryli
12. Dom rodzinny
13. Prywatne życie kasjerki P.K.P.

http://rapidshare.de/files/27637854/Bielizna_-_Taniec_Lekkich_Goryli.rar.html

upload by: Zandos/Nacht und Nebel - thx!

2 Comments:

Blogger RObert POland said...

Zandos said...
O co za miła niespodzianka :)
chciałem dodać, że ripowane to jest chyba z kasety i brakuje utwóru "Krótka przygoda z człowiekiem...", jest za to utwór z późniejszego okresu : "Wyjdź za mnie".

Nie mam blogu, więc głupio mi rikłestować, ale gdyby tak kiedyś : soundtrack do "Pana Kleksa w Kosmosie" ?

Ja podrzucę niebawem zripowane z kasety "Podróże Pana Kleksa".

Pozdr

9:21 PM


napalony said...
ROb, mógbyś dać wiecej fotek bielizny kobiecej?:)

10:04 PM


Anonymous said...
Tak szczerze mówiąc, to IV program był wówczas na UKF-ie i dopiero po tych wszystkich zmianach, kiedy to z II programu zniknęła muzyka rozrywkowa i pozostał tylko jazz i klasyka, IV-ka trafiła na fale średnie. A przy okazji chciałem podziękować ci za kilka świetnych płyt, których dawno nie słyszałem. No i mam pytanko: czy posiadasz może trzy pierwsze płyty zespołu Breathless? Kiedyś je miałem na kasetach, ale teraz nie mam magnetofonu, a tęsknię za nimi już od wielu lat.

Pozdrawiam! I tak trzymaj!

Herr X

11:54 PM


Niclas said...
This is a another blog with stuff from the golden 80's:

http://arsenal-xmp3.blogspot.com/

Just a tip:-)

5:40 PM


RObert POland said...
yes, yes, niclas, i know this...:)

but i not have this blog in my ,,LINKS" - only in ,,FAVOURITES" :)

Thanks for comment!

ROb.

5:45 PM


RObert POland said...
Oczywiscie , Herr X masz rację z tymi przeobrażeniami w polskim radio w tamtych latach... dzięki za uzupełnienie informacji.
Niestety nie mam płyt Breathless, będę musiał znowu się rozglądnąć po znajomych:) - przeważnie tak tu jest, że gdy już ogarnia ciebie zwątpienie, że tego nikt nie ma, akurat wtedy się znajduje.... mam nadzieję, że jeszcze będą te albumy na moim blogu.
--------------------------
Do tego tam... podpisany nickiem ,,napalony"- mam link do ,,barchanów" z lat naszych prapraprababć.. jak cię taka bielizna rajcuje, to daj znać, ghe hehe:D zapodam link ;P

7:19 PM


Anonymous said...
Bielizna "zassana". Bardzo dziękuję w imieniu mojego męża.Miał to kiedyś na kasecie, ale gdzieś ją "wetło".
POzdro!!!
Aga

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Thanks!!! Oh no!!! It says Marc Almond but I get Human league the Future download from Megaload.
Could you please re-upload marc and the Manbas
please? Thanks again!!!

piątek, 07 września, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home