wtorek, 29 sierpnia 2006

Sal Solo -Through Ancient Eyes

uploader: Wayne Schlegel

Sal Solo (prawdziwe nazwisko i imię: Charles Peter Smith-ur. 5 września 1955 w Hatfield w Anglii) - brytyjski wokalista, gitarzysta, klawiszowiec i producent muzyczny; w latach 80. założyciel i lider grup The News, Classix Nouveaux, The Rockets. Obecnie działacz ewangelizacyjny. Na szczęscie nie zerwał całkowicie z tworzenia muzyki. Początki fascynacji Jezusem i religią chrzescijanską wyczuwalismy już u Niego w utworze z 1984 roku - San Damiano. To w trakcie nagrywania albumu w 1985 ,,Heart and Soul" Sal zaczynał już zmieniac swój pogląd na życie i swoją twórczosc.

Album z 1993 roku rozpoczyna Kyrie Eleison - przypominający mi tu trochę solowe dokonania Midge Ure`a w latach 90`tych także. Utwór drugi znów nasuwa mi skojarzenia- tym razem... z grupą...Alphaville! (te fanfary...:)) - cały album wbrew temu, co niektórzy mogą myslec( m.innymi i ja tak sądziłem) - że będzie to jakis religijny album, a tu niespodzianka! Wspaniałe perełki pop, tylko lekko zabarwione chorałami - jedynie teksty cały czas mówiące o wierze w Boga , oraz by zastanowic się nad swoim życiem przypominają nam o tym, co naprawdę artysta chce nam przekazac przez swoją muzykę. Ciężko jednak mi było znależc utwór, który nazwałbym ,,Forever Be Part 2" - trochę dorównuje mu w tym ,,Prince of Peace" (Książę Pokoju) . Prawdziwa muzyka dla duszy, stworzona przez wrażliwego artystę.

Dziękuję Wayne za ten album!
ROb.

Sal Solo Band / Through Ancient Eyes
Label: Myrrh
Year: 1993

1. Kyrie Eleison
2. The Flood
3. Father Of Nations
4. Gloria
5. No Other God
6. Deborah's Song
7. Trust In Me
8. Miserere
9. Speak To Me
10. Prince Of Peace
11. Call On Your Name
12. I'll Sing My Praise To Him

3 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://rapidshare.de/files/28391145/ssttae.rar.html

password: RObertPOland

5:23 PM
Anonymous said...
roB jesteś wielki, dzięki tobie już na skafunkach miałem Classixów, a teraz regularnie tu zaglądam i czasami coś ściągam
jeśli chcesz, to będę ci wysyłał ,linki do moich znalezisk sieciowych, a uczestniczę w wielu forach na świecie - tylko daj mi znać jak?
przeczytałem twój profil i widze maśe podobieństw
znak zodiaku :) a jakże też lew, wiek i zainteresowania muzyczne
mam prośbę - od dłuższego czasu bezskutecznie szukam grupy Spear of Destiny, a wiem, że teraz (?) ukazała się płyta składankowa "Kirk Brandon and The Separ of Destiny" - zależy mi szczególnie na utworze 'The Wheel"
a tak poza tym Viva la 80's !

11:05 AM
Anonymous said...
sorry wcięło mi kawałek postu
komnen
kontakt mail: kastamonu @gazeta.pl

11:06 AM
Anonymous said...
na przykład :
Tears For Fears - The Universal Masters Collection
http://rapidshare.de/files/27516012/Tears_For_Fears_-_The_Universal_Masters_Collection.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/27518512/Tears_For_Fears_-_The_Universal_Masters_Collection.part2.rar.html
Pass: project.ds
Rel Type : mp3 (192kbps)
Album : Tears For Fears - The Universal Masters Collection
________________________________
Tracks:
01. Tears For Fears - Break It Down Again
02. Tears For Fears - Shout
03. Tears For Fears - Goodnight Song
04. Tears For Fears - Badman's Song
05. Tears For Fears - Power
06. Tears For Fears - Cold
07. Tears For Fears - Dog's A Best Friend's Dog
08. Tears For Fears - Swords And Knives
09. Tears For Fears - Famous Last Words
10. Tears For Fears - Mothers Talk
11. Tears For Fears - Head Over Heels
12. Tears For Fears - Advice For The Young At Heart
13. Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World
14. Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
15. Tears For Fears - Woman In Chains

11:49 AM
RObert POland said...
Jeżeli chodzi o bieganie po różnych forach to i ja należę do takich ,,skoczków", mimo, że się tam nie udzielam :)
Często widzę tam nawet moje uploady z moim hasłem ..LOL - szczególnie Brazylijczycy są tacy pasywni, że latają po blogach tylko po linki, heh...

Nie ma sensu wrzucać na mój blog czyichś tam uploadów - nigdy tego nie lubiłem... szczerze mówiąc - nawet na skafunk ktoś nowy z tej stronki wziął link do TALK TALK - Password: RObertPOland :D
Dopisałem mu się :)

Najlepiej, gdy to ja wrzucam albumy na wieszaki, nie chcę by blog ten nie różnił się od innych - które tylko kopiują linki... w szczególnych przypadkach udostępniam czyiś link, ale naprawdę się wtedy głęboko zastanawiam - daję wtedy dopis, kto naprawdę wrzucił daną płytkę na wieszak :)

Ale jestem jak najbardziej za, gdy ktoś osobiscie wrzuca i mi podaje namiar.

Jeżeli mowa o Spear of Destiny - to jest naprawdę duża szansa, że to będzie, może już w sobotę albo niedzielę.

Pozdrawiam , komnen, dzięki za wpisy!

5:05 PM
Anonymous said...
ok roB
mam trochę staffu w "rodzaju" OMD, DM, CN, Blancmange etc etc
jak wrzucę na rpdshr lub inny wieszak, to dał bym ci znać, może wrzuć mi na maila , którego podałem namiar na maila do ciebie to w razie czego... :)
a Spear Destiny potraktuję jako prezent urodzinowy na 9.08.
komnen :)

9:29 PM
Anonymous said...
a propos
kumpel z dalekiego kraju wrzucił mi linki do 2 płyt Foreignera
to może nie new romantic, ale Agent Provocateur z I wanna know what love is to była fajna płytka, a w/w utwór dobry do wolnych tańców z dziewczynami , hi hi hi
daj znać to wrzucę linki
druga to ballady
komnen

9:32 PM
RObert POland said...
Poaiadam dużo dyskografii tych zespołów, jednak nie wrzucam tu całych oficjalnych ,,oklepanych" płyt... pelno tego na różnych forach... wolę wrzucać troszkę trudniej dostępne wydania :)
Chociaż od czasu do czasu nie wzgardzę linkiem do ,,platynowej płyty" ;)

9:54 PM
Tomek K. said...
powiem szczerze ze szceka mi opadla ..... toz to perelka. nawiasem mowiac swietna plyta. szkoda ze plyty Sala Solo sa tak trudno dostepne bo przegladajac jego dyskografie widac ze nie proznuje......
wielkie podziekowania dla was chlopcy :) - chyle czola...

1:02 PM
Anonymous said...
Popieram mojego przedmówcę,prawdziwa perełka!!!!
Robert jestes wielki!!!
Aga

12:07 PM
RObert POland said...
Płytkę udostępnił i wrzucił na wieszak do zassania mister Wayne Schlegel - na moją prośbę - więc wszystkie podziękowania należą się tym razem jemu.
Ja tylko napisałem post ...:)
ROb.

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

A ja chciałam zapytać, jak Sala Solo sobie posłuchać... jestem nieco laikiem w sferze technicznokomputerowej i tam, gdzie mam Upload, umiem sobie poradzić, w innych przypadkach zaczynają się schody... czy moge liczyć na instrukcję obsługi dla melomanki, ale netolaiczki? Z góry dziękuję...

niedziela, 22 października, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Dear Robert!
Please help me if possible write new link for album Sal Solo"Through Ancient Eyes".Im very interested any albums from Sal Solo and her groups Classix Nouveaux!!!

wtorek, 06 lutego, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home