środa, 27 września 2006

Dif Juz - Extractions 1985 (by REQ)


Ponownie Dif Juz. Nie będę więc powtarzał prezentacji zespołu, ale trochę napiszę o tych utworach. Jednak moje słowa w tym przypadku na nic się nie zdadzą, bo tego trzeba posłuchac. Jeżeli podobały się Tobie poprzednie single umieszczone na składance Soundpool, to tutaj się nie zawiedziesz. Powiem więcej - są o wiele lepsze ! Słuchając tych kompozycji (instrumentalne), zaczynam się zastanawiac, dlaczego własciwie niewielu zna ten zespół. Między innymi i ja - dowiedziałem się o jego istnieniu dopiero z ,,requestu" :)
Jest to jedna z tych płyt, do których będziesz wracac i wracac... w radio już takich rzeczy nie usłyszysz... (chyba, że słuchasz Radia Alternative).

Crosswinds
A Starting Point
Silver Passage
The Last Day
Love Insane
Marooned
Two Fine Days (And a Thunderstorm)
Echo Wreck
Twin And Earth
Gunet
Soarn
Hu
Re


http://rapidshare.de/files/34559650/difext.zip.html

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Cóż tu dodać? Poprostu raj dla zmysłów szczególnie po północy. Przepiękna płyta.

RUMPERT

czwartek, 28 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Yeah!! :D.
Nie sądziłem, że jednak się uda :). Cieszę się również, że inni mogą poznać ten zespół, naprawdę warto :). W końcu to 4AD. Sprawdzona "marka". Niesłusznie zapomniani... dzisiaj zacząłem przypominać sobie zapomniane zespoły... The Spoons, Modern Eon, Breathless (tych to sam poznałem dopiero niedawno), Bark Psychosis (w pewnym sensie granie podobne do Breathless). Takie płyty cenie sobie wyżej od tych znanych i powszechnie lubianych. Zyskują dodatkowego blasku pośród odkrytych już skarbów :).

Pozdrawiam!

piątek, 29 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

mam mnóstwo nagrań live dif juz prosze o kontakt na mój email: wwwradek@gazeta.pl

środa, 20 grudnia, 2006  

Prześlij komentarz

<< Home