wtorek, 26 czerwca 2007

Humania - Sinews Of The Soul


Humania was a short-lived project of Billy Currie (ex-Ultravox)

Ach! Komnen, dzięki za tą niewątpliwie fajną perełkę! Jako, że lubię słuchać Ultravox we wszelkich odsłonach ( no może poza katastrofalnym Revelation ), to i ta płyta wzbudziła u mnie sympatię od pierwszego usłyszenia. Sprawa z tym projektem jest dla mnie obca - teraz jest już zbyt póżna godzina, by zagłębiać się w net i przekopywać szczegółowe informacje o Humanii ( jakże swojsko brzmiąca nazwa :)) - ale podobno był to krótkotrwały żywot tej ,,kapeli".
Nagrania z 1989 roku (a dopiero niedawno na kompakcie) już po rozpadzie Ultravox, gdzie występował Currie - i brzmienie jest jeszcze ,,altrawoksowe" :) Nawet mamy dwa utwory z twórczości tej grupy : Utwór Can`t Stay Long ( to z czasów działalności z J. Foxx`em) oraz ... hm, hm - Lament. Tak, tak - to ten Lament, co mamy na myśli :) Nie chce mi się szukać, kto wysila się tutaj wokalnie - albowiem dochodzi pierwsza w nocy a ja na rano idę do pracy - więc może póżniej zrobię jakiś edit do tego tekstu.

Były problemy z linkiem, który podałeś, Komnen - rapidshare ma jakiś tym razem ,,protect" na ten album - zassałem go z rosyjskiego ifoldera - ale też były problemy z hasłem.
Postanowiłem więc zapakować to w zip ( bez hasła) i dać go na przystępniejszy serwer. Nie jestem do końca pewien, czy dość szybko wam się sciąga z tego uploaded.to... mam nadzieję, że pójdzie jak przecinak :P
Miłego słuchania, bo płytka naprawdę fajna - Komnen, jeszcze raz dziękówa.

EDIT: Humania: Marcus O'Higgins (vocals); Robin Simon (guitar); Ray Weston (drums); Sue Rachel, Billy Currie (background vocals).

1.: Undertow
2.: This Day Forever
3.: Suffering Cease
4.: Key
5.: To Love Again
6.: Can't Stay Long
7.: There Is No They
8.: Perfect World
9.: Lament
10.: This Could Be Heaven

http://uploaded.to/?id=pg4ouk

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

posluchamy.nawet nie wiedzialem o istnieniu tego zespolu !!!
pozdrawiam z hiszpanii

http://salmon212.multiply.com/music

P.D. koniecznie polecam znalezienia
Karl Biscuit,cos niesamowitego!!

środa, 27 czerwca, 2007  
Blogger RObert POland said...

Salmonie, też do tej pory nie znalem.
A wszystkie dziesięć utworów jest przebojowych - w stylu Ultravox - chociaż to już taki ,,Ultravox v 0.2 "

Słucham tego codziennie.

P.S. No tak. Karl Biscuit to już zapomniany przeze mnie artysta. Kurcze, kiedyś slyszalem - ale obecnie nie mam żADNEGO nagrania nie mówiąc o calej plycie

środa, 27 czerwca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hi Robert,

Please re-up Humania.

Your blog is awesome!!!

Danna ME

poniedziałek, 17 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

http://robartopoland.blogspot.com/search?q=humania

poniedziałek, 17 marca, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Rob Thanks!
Danna., ME

niedziela, 23 marca, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home