poniedziałek, 30 lipca 2007

Heaven 17 - The Luxury Gap (remaster with bonus tracks) by REQ

PHOTO FROM: http://www.thomas-overbeck.de/Heaven17/ (great H17 site)

Czas na odrobienie zaległej prośby, która chyba już z miesiąc się tworzy albo i dłużej. Prośby o dwie płyty Heaven 17, które tu już były - chyba dlatego się nie kwapiłem do odsmażania tego starego kotleta. Ale w związku z tym, że teraz większość na moim blogu to spełnianie próśb (powoli kończę z wrzucaniem płyt ,,od siebie", bo to już na spam zakrawa), więc błędem byłoby olać jednego gostka, który ze trzy razy niezmordowanie pyta o reupload. Często zastanawiam się, czy jednak warto tylko dla jednej osoby tracić czas na wrzucanie tych albumów.

Jak już wspomniałem dawno temu, Heaven 17 nie jest moim specjalnie jakims tam ulubionym zespołem, jednak utwór, który mnie poruszył to Let Me Go - a szczególnie srodkowy fragment ,,Day time/ Night time" - żałuję, że inne kompozycje nie są w takich klimatach. Na szacunek zasługuje także Temptation - wersję na tym albumie uważam za najlepszą ( te syntezatory a`la pierwszy Human League na początku utworu...) Jest jeszcze jeden mocny punkt Luxury Gap - może piosenka po pierwszym przesłuchaniu płyty u wielu przefrunie obojętnie, jednak po paru podejsciach przyznacie rację, że jest to jedna z lepszych kompozycji Heaven17 w ogóle. A mówię tu o utworze Come Live With Me - teraz kojarzy mi się on z Alphaville :) - tu także w wersji wydłużonej jako ,,bonus track".

1.Crushed by the Wheels of Industry
2.Who'll Stop the Rain
3.Let Me Go
4.Key to the World
5.Temptation
6.Come Live With Me
7.Lady Ice and Mr. Hex
8.We Live So Fast
9.Best Kept Secret

10.Let Me Go (Extended Mix)
11.Who`ll Stop The Rain (Dub)
12.Crushed by the Wheels of Industry (Part 1 & 2)
13.Come Live With Me (12" Version)

http://rapidshare.com/files/45881188/gaplux.zip.html

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

szukam POSITIVE NOISE : DISTANT FIRES
czy mozesz pomoc.dzieki

poniedziałek, 30 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Ciężko będzie... zresztą nie tylko w przypadku tego albumu, ale cała dyskografia Positive Noise jest niełatwa do zdobycia... poszukam na soulseeku, może jakaś dobra dusza poratuje? :)Osobiście także jestem zainteresowany tą płytą - przesłuchałem we fragmentach (jednominutowe dema) na http://philippe.ramin.free.fr/index213.html
i poprzypominały mi się te utwory.
Miejmy nadzieję, że się znajdzie :)

ROb.

poniedziałek, 30 lipca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home