czwartek, 26 lipca 2007

Info dla paru osób


Rzadko zaglądam w stare posty, co już podkreślałem, dzisiaj znalazłem trochę czasu by tam zajrzeć - i oczywiście znalazło się parę komentarzy, napisanych nawet przed dwoma miesiącami - a które dopiero teraz przeczytałem >... Jak macie jakieś prośby, lub uwagi to proszę pisać w moich najnowszych postach, to i większe będą szanse na odpowiedż ...

A teraz informacje dla paru osób:

Ryoga - nie wiem, czy już znalazłeś Chas (lub Chaz - też się tak pisze) Jankel - na blogu Best of... Both World są dwie płyty ( na megaupload - mi się ten serwer odblokowuje dopiero od północy do rana) , łap link:
http://bestfbothworlds.blogspot.com/search/label/Chas%20Jankel

Alan Wilder - 1+2/ Hydrology - zrobię ponowny wrzut, myślę, że w piątek, lub sobotę już będzie.

Climie Fisher - Agnieszka, hasło do rozpakowania to : http://robertopoland.blogspot.com

jest to hasło z mojego starego bloga. Jakby co, to link do tej płyty wciąż działa i można jeszcze ściągać.

Pzdr. ROb.