środa, 18 lipca 2007

Breathless - Heartburst


Bredak przejmuje stery... chciałoby się rzec. Podczas, gdy ja mam lenia niesamowitego ( chyba w sobotę dam co nieco od siebie), wyręcza mnie tu Bredak. Dzięki!

Ponownie grupa Breathless - jedni lubią taką muzykę, inni zupełnie nie rozumieją. Ale nikt nie przechodzi obok niej obojętnie... Przed nami już ... która to? chyba ich czwarta z kolei płyta goszczaca na tym blogu. Album Heartburst ukazał się w 1995 roku i najprawdopodobniej (jestem dopiero przed odsłuchem albumu) klimatem jest podobna do pozostałych krążków zespołu.

A teraz może z trochę innej beczułki: zrezygnowałem z prowadzenia multiply. Powód: zakładając tam konto, miałem więcej czasu w bawienie się na dwóch stronach - teraz już jednak zdecydowałem się skoncentrować tylko na bloggerze - multiply jakoś nigdy mnie nie ciągnęło, ale warto było choć tam poeksperymentować. Jeśli bym miał dużo wolnego czasu, to może i bym pociągnął dalej obie stronki, ale jak już wspomniałem - z czegoś musiałem zrezygnować - a i ta strona była także już któryś z kolei raz o krok od armageddonu.

Za album wielkie podziękowania należą się Bredakowi - pozdrawiam!

1. Don't Just Disappear
2. You Can Call It Yours
3. I Never Know Where You Are
4. All That Matters Now
5. Always
6. Over and Over
7. Waiting on the Wire
8. Wave After Wave
9. Ageless
10. Pride
11. All My Eye and Betty Martin
12. Touchstone

DOWNLOAD

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

if you have suicides way of life please please post it
thanks

czwartek, 19 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

A czy ja mógłbym prosić o jakieś działające linki do Psyche "Mystery Hotel" i "Influence"? Znalazłem po trudach wielkich link jedynie do tego pierwszego albumu, ale niestety, nie działający...

czwartek, 19 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Rewelacyjnie szybko znalazł się na blogu albumik z jednym z moich ukochanych utworów tj "Don't Just Disappear". Ale będzie uczta jak się ten krążek skończy ściągać! Dziękuję i pozdrawiam ze słonecznego Grodu Kopernika.

czwartek, 19 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

@ first anonym: your REQ is : Suicide - A Way Of Life from 1988 (MUTE Records) I Think?
If yes - this album coming soon.

ROb.

czwartek, 19 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

żałuję, że dopiero teraz odkryłem tego blogga! Znalazłem tu perełki na które od dawna polowałem bez skutku:)

Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę się podzielić takimi albumami jak:
Japan - Tin Drum oraz Magazine - Magic, murder and the weather. W tym drugim zespole na klawiszach gra Dave Formula znany z dokonań w grupie Visage.
Zgrzytam zębami bo ominęłam nie taka gratka jak Ultravox - Life in Rimini, więc jeśli byłaby możliwość podania działającego linka byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

piątek, 20 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Optimal choice, a group to recover.
ps:
Pritchard's first two LPs, Bill Pritchard and Half to Million?

niedziela, 22 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

hi there,

is it possible to upload the albums of breathless again?

except of "chasing promises" all the links are dead :-(

thanx!!

piątek, 21 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

I not have Breathless albums.
It was not my uploads, only my reviews on this blog.

piątek, 21 marca, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home