czwartek, 11 października 2007

Slow Children - Mad About Town (1982)

Chociaż oczy mi się już kleją, a jutro znowu muszę latać z listami jak opętany po rejonie, to przemogłem się i daję tu jeszcze jedną płytę na życzenie. Zespół w naszym kraju chyba kompletnie nieznany. Sam poznałem go dzięki requestowi i muzyka spodobała mi się już za pierwszym podejściem. Duet Slow Children to Pal Shazar i Andrew Chinich. Duet zrealizował dwa albumy - pierwszy pochodzi z roku 1981 i ma tytuł Slow Children, drugi - który udało mi się znależć w sieci to płyta z roku 1982. Przy produkcji albumów czuwali znani Jules Shear i Stephen Hague.
Mocne punkty ... myślę, że należy wysłuchać całości - jeżeli mam już faworyzować miłe dla ucha melodyjki to : One More Trauma oraz East Berlin By Rail - piosenki, które szybko się nie nudzą i mają to coś w sobie. President Am I to podobno najpopularniejsza kompozycja duetu - do mnie jednak jakoś nie przemówiła... może dlatego, że jest to wersja extended - oryginał prawdopodobnie ukazał się na debiucie.


1. One More Trauma
2. Late Night Transatlantic
3. Unplugging the Vacuum
4. Vanessa Vacillating
5. Suspense
6. President Am I (Extended Version)
7. Respective Sides
8. Skill of a Caveman
9. Missing Missiles
10. East Berlin by Rail

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

genesis z katowic będzie jutro lub w sobotę, póki co, znalazłem kolekcję nagrań slow children (I i II płyta, single)

Slow Children - the collection

01 President Am I
02 Talk About Horses
03 Too Weak to Eat
04 Brazilian Magazines
05 Stuck in Transit
06 Spring in Fialta
07 Staring at the Ceiling
08 Home Life
09 I Got a Good Mind
10 She's Like America
11 One More Trauma
12 Late Night Transatlantic
13 Unplugging the Vacuum
14 Vanessa Vacilating
15 Suspense
16 Presient Am I (extended)
17 Respective Sides
18 Skill of a Caveman
19 Missing Missiles
20 East Berlin by Rail
21 Ticket to France (b-side to Talk About Horses)
22 Malicious (UK edition)
23 That Statue Moved (b-side to Staring at the Celing)
24 Staring at the Ceiling (single edit)
25 Spring in Fialta (extended)

http://rapidshare.com/files/61934987/Slow_Children_-_the_collection.rar.html
password: dzikun
pozdrawiam, artu

piątek, 12 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

"a jutro znowu muszę latać z listami jak opętany po rejonie"
Hahaha - A jak badanie obciążenia???

P.S.
Trafiłem na Twój blog (świetny - gratulacje!!!) poszukując jednego utworu - Breathless - "Is it Good News Today?"
Może mógłbyś mi jakoś pomóc?
Pozdrawiam,
visnia - http://visnia.wrzuta.pl/

sobota, 13 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Cały album plus ten song znajdziesz tu:

http://xrl.us/7csr

A obciążenie ? :) jak co roku :) osobiscie uważam, że te wszystkie wyliczenia to tzw. pic na wodę :)

Pzdr!

ROb

sobota, 13 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki za link, niestety jak na razie nie daje się ściągnąć - niby wszystko ok , a nie idzie....

Co do badania to mam podobne zdanie, ale jak ci słabo wyjdzie to zaraz kombinują żeby etat upie....
Pozdrawiam kolegę po fachu
visnia

sobota, 13 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

obiecany Koncert Genesis z Katowic z 21 czerwca 2007

Disc One
01 Duke's Intro (Behind The Lines)
02 Turn It On Again
03 No Son Of Mine
04 Land Of Confusion
05 In The Cage Cinema Show Duke's Travels Afterglow
06 Hold On My Heart
07 Home By The Sea
08 Follow You, Follow Me
09 Firth of Fifth I Know What I Like (In Your Wardrobe)


Disc Two
10 Mama
11 Ripples
12 Throwing It All Away
13 Domino
14 Drum Duet
15 Los Endos
16 Tonight, Tonight, Tonight
17 Invisible Touch
18 I Can't Dance
19 Carpet Crawlers


http://www.badongo.com/file/4703135
http://www.badongo.com/file/4703622

password: dzikun

Robercie, myślałem o poście na temat Tomka Beksińskiego,
mam kilka jego audycji, liczę też, że np do 1 listopada inni też podesłaliby adycje Tomasza.
Z tego co wiem na razie jest jedna płyta dedykowana pamięci Tomka - the legendary pink dots - the best ballads
(mogę ją podrzucić) - różowe kropki własnie koncertują w polsce (18 X wrocław)

ps
(osoby popierające pis proszę aby nie nie ściągały plików)

pozdrawiam, artu

niedziela, 14 października, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home