piątek, 14 marca 2008

Johnny O - Greatest hits

Jego prawdziwe nazwisko to Johnny Ortiz, piosenkarz jest zaliczany do jednych z pierwszych wykonawców ,,freestyle". Dla mnie to takie Italo Disco z Nowego Jorku :). Największe sukcesy odniósł w roku 1988 za sprawą debiutanckiego albumu, oraz przebojów : Fantasy Girl, Highway of Love oraz Memories.

Piosenki mówią przeważnie o młodzieńczej miłości, tęsknotą za tą jedyną - czyli takie sobie nastoletnie, nieskomplikowane teksty, które doskonale pasują (a raczej pasowały) do ,,lalusiowatego" image`u wykonawcy. Specjalnie wybrałem więc fotkę, gdzie wokalista jest bez latynoskiego wąsika, kto odważny, może poszperać w necie - ja nie mogłem. Muzyka - jak już napisałem - w stylu dyskotekowym, także nie jest zbyt wymagająca, jedynie noga może mocniej podrygiwać. Warto także dodać, że utwór Dreamboy/ Dreamgirl piosenkarz zaśpiewał w duecie z latynoską wykonawczynią freestyle o pseudonimie Cynthia ( Cindy Torres).
Obecnie Johnny O jest żonaty, mają dwie córki i na stałe mieszkają na Florydzie.

1. Fantasy Girl
2. Highway Of Love
3. Memories
4. Dreamboy/Dreamgirl
5. Don't Ever Want To Lose Your Love
6. Like A Stranger
7. I Just Want To Get To Know You
8. I Gave My Heart To You
9. We Can't Go On Like This
10. Don't Give Up On Love
11. Highway Of Love - (remix)
12. The Music's Got Me - (remix)

http://www.mediafire.com/?2ngdt1hauxs