sobota, 24 lutego 2007

Red Box - Rarebox vol. 2


Upload by:Slamazzar

Ponownie Red Box - tym razem juz w mniejszej dawce - pięc rarytasów, których nie pomiesciłem, lub po prostu nie miałem przy tworzeniu ,,RareBoxu" ( tytuł wymyslony przeze mnie, więc nie ma co szukac tego po necie, discogsach itp...:)) a nawet - pytac o to w sklepach.

Faktycznie, przegapiłem No Reservations Mix utworu Chenko w poprzednim wrzucie - moje przeoczenie, na szczescie osoba powyzej wymieniona wrzuciła i tą swietną wersję do swojej ... edycji Rarebox :) Utwór Stinging Bee z 1985 roku w koncu mozemy sobie także przesłuchac, na koniec - zupełnie nieznany mi utwór... własciwie jest to mix Paula Oakenfolda, jednak z tą kompozycją spotykam się po raz pierwszy. To na pewno jest utwór z twórczosci Red Box?


Wielkie dzięki za uzupełnienie o parę nowych utworów grupy kieruję do osoby o nicku Slamazzar - pozdrawiam serdecznie!

Chenko - no reservation mix
Lean On Me - veras husbands mix
Saskatchewan - crews testing mix
Stinging Bee - catmatix
Solid Gold Easy Amex featuring Red Box - Enjoy - Paul Oakenfold`s future mix


http://rapidshare.com/files/17973085/Red_Box_-_Rarebox_2.rar

10 Comments:

Blogger IBNUB said...

Fantastic ! - thanks Rob, Gareth in the UK

niedziela, 25 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Poprawka:
ale gafę walnąłem...
Napisałem, że z utworem Enjoy spotykam się po raz pierwszy, a przeciez sam wrzuciłem taki utwór ( w oryginalnej wersji, nie zmiksowanej) i jest w RareBox v.1 ... tyle tego już się słucha, ze można się pogubic.

niedziela, 25 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Bardzo mi zaszczytnie :)

Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że Rarebox vol. 2 zrobi taką furorę (37 ściągnięć w dwa dni). Dobrze, dobrze, nabijajcie mi punkty ^_^

Co do Enjoy, to podobno właśnie wersja wrzucona przez Ciebie, Robert, jest remixem utworu Oakenfolda, a nie odwrotnie. Grunt jednak, że obie pojawiły się pod szyldem Red Box (feat. Solid Gold etc...).

Wbrew pozorom to wciąż nie wszystko. Do wypełnienia kolekcji potrzeba nam jeszcze "For America - boy's own mix" i aż 4 wersji Train:
- singlowej 7'' (dłuższa od tej z CD o 12 sek.)
- traveller's fare
- mrs. Chandra is upstairs
- hornby
Zachęcam zatem do poszukiwań!

Pozdrawiam

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

I zapraszam na najlepsze strony w sieci o nawiększym duecie w świecie :) Wszystkie linki wewnątrz.

http://www.thegrit.co.uk/redbox/

Jeśli chodzi o moją stronę to od dawna jest w budowie, ale pracujemy nad tym :)

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

wiem, że to nie wszystko z Red Box :)
kiedys sciągałem te różne wersje od kogos z kaaza, niestety, nie zdążyłem wszystkich - gosc się rozłączył... :( a miał tego naprawdę wtedy sporo....

ROb.

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Blogger Fly said...

Thank you for the Siouxsie link :-)

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Fajnie że znalazłem w internecie cos na temat RED BOX. Swietna robota.

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

A jakby ktoś był zainteresowany The Circle & The Square w jakości WAVE (zgrane bezpośrednio z oryginału), to proszę uprzejmie.

http://rapidshare.com/files/...
...files/16663950/RB_S_C_ORIGINAL1.RAR
...files/17318861/RB_S_C_ORIGINAL2.RAR
...files/17472412/RB_S_C_ORIGINAL3.RAR
...files/18291821/RB_S_C_ORIGINAL4.rar

Wrzuciłem to specjalnie dla jednego gościa i trochę szkoda, żeby się zmarnowało :)

poniedziałek, 26 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

prosze ponowic linki do płyt REDBOX, których nigdzie nie moge w sieci znalesc, są nie osiągalne ...

niedziela, 27 maja, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

prosze przesłac jezeli to mozliwe linki na adres sisimon@gazeta.pl pozdrawiam

niedziela, 27 maja, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home