poniedziałek, 9 lipca 2007

The FIXX - Calm Animals

Ten krążek Fixx`ów pochodzi z roku 1988 i ... najmocniej mi przypomina twórczość grupy ... Simple Minds. Nie zrozumcie mnie żle - nie jest to bezmyślna zżynka z Mindsów - lecz jego duch wciąż się unosi nad piosenkami z tego krążka. Z początku można nawet tego nie zauważyć, ale im dalej będziecie się wtapiać w te dżwięki, to sami dojdziecie do takich wniosków. Mnie oświecenie załapało przy ,,Shred of Evidence", następnie polecam niesamowity ( ale to trzeba poczuć!) Subterranean - to są dwa mocne punkty tego krążka, które słucham jeden po drugim i je wyróżniam wielkim plusem. World Weary to także ukłon w stronę zespołu Jim`a Kerr (Simple Minds) - podsumowując - trochę dziwna ta płyta, ponieważ zamiast sobie po prostu jej słuchać jako zbioru paru piosenek, to wciąż doszukuję się podobieństw do innych grup... ech, chyba zajmę się malarstwem.

1. I'M LIFE (3:09)
2. DRIVEN OUT (3:59)
3. SUBTERRANEAN (3:31)
4. PRECIOUS STONE
5. GYPSY FEET
6. CALM ANIMALS (4:08)
7. SHRED OF EVIDENCE (3:32)
8. THE FLOW
9. WORLD WEARY
10. CAUSE TO BE ALARMED
11. NEVER MIND WHAT YOU LEAVE BEHIND

http://uploaded.to/?id=n4ebw3

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Nie tylko, że SPORE podobieństwo...ale w niektórych momentach IDENTYCZNOść w aranżacji i wikalizie (!!!)- aż zastanawiam się , "co takiego" skłoniło tę formację do ZAGRANIA "TAKIEJ" PłYTY ;)...może poprostu fascynacja właśnie zespołem Simple Minds (?)
Co my tu sobie ROb gadamy ;) - ktoś kto nie zna twórczości Simple'ów...nie wie o czym my tu ...;)
Pozdrawiam serdecznie
Komakino-Kate

wtorek, 10 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

"...w aranżacji i WOKALIZIE..." miało być oczywiście;)
Sorki za literówkę.
Komakino-Kate

wtorek, 10 lipca, 2007  
Blogger RObert POland said...

A wiesz, że nawet nie zwróciłem uwagi, jak czytałem, że żle jest napisane :)

RObert

wtorek, 10 lipca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home