poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Gary Numan - Live In Australia 1980


31st May 1980 - Capitol Theatre - Sydney, Australia

Dla zbieraczy wszelkiego rodzaju bootlegów i miłośników Gary Numana, dzisiaj coś egzotycznego. Koncert przedstawiony w australijskim radio, żywo przypomina mi inną koncertówkę - a mianowicie Living Ornaments 1979. Numan przedstawił tutaj podobny program, jaki był na pozostałym gigantycznym tournee po świecie w szczycie swojej popularności - widzę, że grafik to rzecz święta.
Koncert który tu przedstawiam, był nadany w australijskiej stacji radiowej o nazwie JJJ.
Ktoś, kto zna Living Ornaments`79 nie będzie zaskoczony tym materiałem - chociaż jest tu wyjątkowo rzadko spotykany na koncertach utwór Numana - Replicas.
Muzyka i pliki zostały udostępnione przez niejakiego Frangera - wielkie dzięki za ten gig!

Recorded, Edited and Upped by Franger. Thank You!
31st May 1980
Capitol Theatre, Sydney, Australia
Re-broadcast of an archived live recording from Australian radio station JJJ.

01. I Nearly Married A Human
02. Airlane
03. Me, I Disconnect From You
04. M.E.
05. Films
06. We Are So Fragile
07. Are 'Friends' Electric?
08. Replicas
09. Cars
10. I Die: You Die

DOWNLOAD

14 Comments:

Blogger RObert POland said...

Password: robartopoland.blogspot.com

poniedziałek, 06 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

ROb, Komakino-Kate i Bredak !
Pięknie dziękuję za muzykę i komentarze do grupy The Expression.
Podobnie jak Komakino-kate pierwszy raz słyszę o tym zespole, tak na marginesie, doła jakiego miałem niedawno związanego z muzyką chyba już przezwyciężyłem. Podoba mi się, tak, jestem pod wrażeniem - The Expression - mam tylko dobre skojarzenia a to przywróciło wiarę w sens muzyki, emocji itp. Co do tego wykonawcy - tak pięknie wyraziła swoje emocje związane z tą płytą Komakino - że podpisuję się wszystkimi kończynami i lepiej bym tego nie ujął. Bardzo mi się podoba. Bredakowi składam wielkie dzięki za cudne rarytasy. Tak sobie pomyślałem - Robert - nigdy nie myśl o zaprzestaniu prowadzenia Twojego blogu. Nie darawałbym Ci tego. Robisz to perfekcyjnie, z humorem a jak trzeba to niejednemu artyście dasz po plecach. To lubię i za to Cię cenię. Serio.
ROb - nie widziałeś gdzieś w necie Bazooka Joe - Sugar Islands z 1988 roku lub Roko ( m.in. One Night stand - taki sweet rock ale facet bodaj jest europejczykiem, tyle pamiętam )?
Ja w sobotę wybywam na tygodniowy urlop ale po nim postaram się coś fajnego zaserwować - udało mi się zebrać trochę muzyki, m.in. grupy ZOO ( pamiętacie ? )
Tomasz
PS
Z tą Kylie i Jasonem to fajnie wystrzeliłeś. Masz u mnie piwo.
Pamiętam te hiciory na europejskich listach a teraz to po prostu miałem ubaw. Kurcze, a kiedyś tego słuchałem...teraz może niekoniecznie ale w sumie - na parkiet czy letnią porę - w sam raz.

poniedziałek, 06 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Cóż... ciężko nie rzucić się na klawiaturę i odpisać na taaaki obszerny koment, jak mi tu dałeś, Tomaszu :) Nie pierwszy raz zresztą.

W porównaniu z Icehouse, to The Expression chyba wiedzieli, kiedy przestać... :)
O zaprzestaniu prowadzenia tego bloga nie raz wspominałem - czasami mam zamiar rzucić to w cholerę, szczególnie jak mi mało ludzi odpisuje (hehe), wtedy daję sobie dwu-trzytygodniowe przerwy.

O dziwo... ten blog ma już ponad rok - tyle, że kiedyś był on pod innym adresem ( dlatego archiwum zaczyna się od sierpnia, a blog tak naprawdę wystartował w marcu 2006).
Z początku moim zamiarem NIE BYłO puszczać PRZEDE WSZYSTKIM muzyki z lat osiemdziesiątych - jednak, po wrzuceniu paru płyt z tamtego okresu i zachęty od różnych osób, by własnie lata osiemdziesiąte przypominać - tak zrobiłem. Często na zagranicznych forach widzę, jak mi przyklejają łatkę ,,new wave synth romantic 80`s blog", a przecież była tu nawet Janis Joplin czy The Rolling Stones. Nie mówiąc o paru zespołach metalowych.

Bazooka Joe i Roko w swojej kolekcji nie posiadam ( tzn. z Bazooka mam tylko dzięki Jacykowi Virtual World) - ale zaraz ruszę swoje cztery litery, założę generalskie pagony i powołam wszystkie jednostki do mobilizacji w celu odszukania ,,zaginionych w akcji" :)

Miłego wypoczywania od soboty...:) Grupę ZOO oczywiście pamiętam - mam tylko ich dwa nagrania - Romantyczna gra oraz Na drzewie - ale i tak jest ,,git" :)

Kylie i Jason zostali tu wrzuceni na rozlużnienie - wszak pora wakacyjna. Nie wiem, co powiecie, jak wrzucę tu coś z Italo Disco - bądz co bądz, już były tu niektóre albumy z tego gatunku - a często na forach zagranicznych proszą o taką muzykę ( przeważnie ludzie z Ameryki Południowej).

To idę szukać tych płyt - widzę, że mój pancerny oddział już się niecierpliwi do wymarszu :) Narta.

ROb.

poniedziałek, 06 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Czy widział ktoś gdzieś płytę "Sleeps With The Fishes" Pietera Nootena i Michaela Brooka? Ja znalazłem ją na jakiejś rosyjskiej stronie (www.i-mp3.info/album19643.htm), jednakże nie mogę jej ściągnąć. Próba za każdym razem kończy się komunikatem, że serwis czasowo nie pracuje, proszę spróbować później.

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Pieter Nooten - Sleeps with the Fishes

http://www.megaupload.com/?d=Y0UGIM6Z

Niestety, dla naszego kraju ściąganie z megaupload możliwe jest od północy

ROb.

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki za informację o "Sleeps...". Rzeczywiście, niestety. Korzystam z internetu w pracy, musiałbym zamknąć się w kiblu i przesiedzieć do północy. Liczę jednakże na pomoc forumowiczów...

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

A wracając jeszcze do... Breathless. Czy kolega Bredak ma dostęp do singla "Don't Just Disappear"? Konkretnie chodzi mi o nietytułowy utwór z niego, czyli "Everything I See". Z tego co wiem, znajduje się on również na CD "Between Happines And Heartache". Jeśli dałoby radę... Byłbym bardzo wdzięczny, gdyż OD NOWA zaczynam odkrywać ICH muzykę.

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

The Opposition!
Bardzo proszę o pomoc w odnalezieniu najlepiej ich wszystkich albumów bądź upload któregoś.
Mam jeszcze parę "próśb", ale nie będę od razu taki "do przodu". :-)



Z góry Dziękuje ROb.

Pzdr, Marc

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

przecież u Jacyka jest info.

http://jacyk70.blogspot.com/

i zajrzyj w komenty.

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

PS.Wciąż dziala link do Intimacy:

http://robartopoland.blogspot.com/2006/12/opposition-intimacy.html#links

wtorek, 07 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Mam na CD pierwszy ("Intimacy") i bodajże drugi album ("Opposition" chyba...) Opposition ze wszystkimi bonusami, jakie na nich zamieszczono. Nie wiem jednakże, jak dokonuje się "wrzutów" gdziekolwiek, aby to mógł ściągnąć ktokolwiek inny.

GJ

środa, 08 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hi

Thanks a lot for sharing this :-)

Note that the first track is "Replicas" and not "I nearly married a human"

czwartek, 09 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Yes, now I know.:)

This tracklist is from torrent :)

Thank you for info.

ROb.

czwartek, 09 sierpnia, 2007  
Blogger Miss Parker said...

Thank you once again. :-)

niedziela, 02 września, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home