niedziela, 14 października 2007

Slow Children - Home Life : The Collection

Wielkie dzięki, artu za podrzucenie tych plików. Album poniżej (Mad About Town), który wrzuciłem, jest w... wersji mono! Radzę więc, by lepiej ściągać właśnie Home Life: The Collection - są tu w stereo całe dwa albumy Slow Children plus dodatkowo utwory z singli, nie umieszczone pierwotnie na dużych płytach.
Tym razem utwór President Am I do mnie przemówił - jest to lepsza wersja, niż remiks z drugiego krążka. Pierwszy album jest w stylu new-wave i jakby ostrzejszy. Lagodniej i dance-owo melodyjnie wybija się tutaj Spring in Fialta - dodatkowo jest też przedstawiona wersja extended na koncu płyty.W pewnych momentach Slow Children przypomina mi nagrania Blondie, na szczęście wokalnie piosenkarki zasadniczo się różnią od siebie.
Jeszcze raz dziękuję Artu za ten wrzut - ostatnio znowu mało uploadu z mojej strony - bowiem sharebee i rapidshare coś od paru dni ,,zamula" i bezskutecznie usiłuję coś wrzucić - bez powodzenia.Dlatego np. Peter Gabriel jest na mało znanym serwerze.Tylko tyle udało mi się wrzucić.