sobota, 8 grudnia 2007

Pet Shop Boys - Jonathan Ross Show 2004

Jonathan Ross - popularny prezenter brytyjski, znany jest także z wywiadów, które przeprowadza z muzykami. Duet Pet Shop Boys potraktował całkowicie na luzie, humory dopisywały zarówno ze strony Neila Tennanta jak i prowadzącego Ross`a (co tu tak syczy).
Mini płytka - własciwie singel - zawiera wywiad z Pet Shop Boys oraz nagrania : Opportunities i West End Girls - w całkiem innych wersjach, jakie znamy z wszelkich mixów i remixów.
Gdy po raz pierwszy usłyszałem Opportunities w wersji ,,Ross Session", uznałem ją za najlepszą z dotychczas mi znanych. Także West End Girls zostało całkowicie przebudowane, całość brzmi fantastycznie świeżo - jeżeli komuś się już przejadły wszelkie dotychczasowe wersje tych piosenek, powinien poznać aranżacje z tego singla.
Fani PSB mogą brać ten materiał bez zastanowienia - ja żałuję, że duet nie pokusił się ( i wątpię, by im się chciało to robić) - o przerobienie większości swoich hitów na takie aranżacje, jakie usłyszałem tutaj - oraz wydanie na dużej płycie.

Opportunities with interview
Opportunities - J. Ross session version
West End Girls with interview
West End Girls - J. Ross session version

http://www.sendspace.pl/file/NJBSiZey

1 Comments:

Blogger RObert POland said...

password :
robartopoland.blogspot.com

sobota, 08 grudnia, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home