wtorek, 29 sierpnia 2006

Phil Oakey - Oakey and Moroder

Human League solo album

Together in Electric Dreams


Film ,,Electric Dreams" - z Lennym Von Dohlen i Virginią Madsen - to dla mnie materiał dosc przeciętny, opowiadający o komputerze, który nie wiadomo jakim cudem nagle nabiera ludzkich uczuc i zakochuje się w dodatku w kobiecie...:O
Perwersja...:) niech no tylko mój komputer tak zacznie swirowac... chyba, że jak Kopernik - okaże się kobietą, to mu... to znaczy jej - wybaczę....

Giorgio Moroder, który na soundtracku umiescił instrumentalne kompozycje: ,,The Duel" oraz ,,Madeline`s Theme" - obok utworów w wykonaniu Jeffa Lynne czy Culture Club - zdołał także umiescic song , który spiewa wokalista Human League - Philip ,,Phil" Oakey - Together In Electric Dreams. Utwór odniósł na swiecie dużą popularnosc, wiele osób myliło się, mówiąc, że spiewa to zespół Human League...

Podbudowani powodzeniem utworu, Giorgio Moroder i Oakey ( jak w przypadku współpracy Morodera z Limahlem lub grupą Sparks) - postanowili nagrac tym razem całą płytę.
Jeżeli ktos uwielbia dyskotekowe rytmy z albumu DARE! to i tutaj się nie zawiedzie.
Dla mnie, gdyby ta płyta była pod szyldem HUMAN LEAGUE - uważałbym ją za jedną z tych fajniejszych tego zespołu.
O nudzie przy słuchaniu tych piosenek możemy zapomniec - od początku do konca wszystkie wykonane z przebojowym tempem, tak jakby zgrane pod natchnieniem w jeden dzien...
Urzekające kompozycje, jeżeli ktos zna tylko ,,Electric Dreams" i mu się podobało - tu może zabrac się za słuchanie tej płyty w ciemno. Na pewno nie będzie rozczarowany, jest to bowiem pop i dyskoteka z tej wysokiej półki. Daje radę!

1. Why Must the Show Go On
2. In Transit [Instrumental]
3. Good-Bye Bad Times
4. Brand New Love (Take a Chance)
5. Valerie
6. Now
7. Together in Electric Dreams
8. Be My Lover Now
9. Shake It Up

10. Together in Electric Dreams [Extended][*]
11. Together in Electric Dreams (Instrumental) [*]

5 Comments:

Blogger RObert POland said...

pass= RObertPOland

http://www.file2share.biz/?d=9FB7FCD5

2:19 PM
80sMan said...
Wzorcowa plyta synth popowa.Zero slabych punktow i kazdy utwor ma w sobie to cos. Dzieki Rob.

12:58 PM
Tomek K. said...
witam ponownie po krotkiej nieobecnosci zwizanej z malymi wypadami - w koncu wakacje :) wrcam a tu [ ponoc miala byc przerwa do 15 sierpnia ]widze wysyp plytek i to nie byle czego . nono a ja tylko na 1 dzien w domu :) no ale nic .... co ja to mialem powiedziec .....
aha - obiecana 2 plytka Bilgeriego

http://www.uploadyourfiles.de/5dc81a216w26bne8pk31fbi4tx26iu48/bh32y/Download.html

tak nawiasem mowiac ma ktos moze 1 plyty urszuli - ja posiadam tylko [ az wstyd sie przyznac ] Urszula - Malinowy Król (1984) chodzi o plytki wydawane w okresie do lat 90. pozdrawiam serdecznie autora i wszytskich blogowiczow :)

11:32 AM
Anonymous said...
"replay replay - no nie dali replaya..... " :) cos sie popi..... i mi link obcielo ale juz sie poprawiam . mam nadzieje ze teraz juz bez niespodzianek


http://www.uploadyourfiles.de/5dc81a216w26bne8pk31fbi4tx26iu48/bh32y/Download.html

11:37 AM
Tomek K. said...
http://www.uploadyourfiles.de/5dc81a216w26bne8pk31fbi4tx26iu48/bh32y/Download.html

11:37 AM
Tomek K. said...
kurcze no nie idzie - jak na zlosc. sproboje podac link w opcji YOUR WEB PAGE .......

11:39 AM
Tomek K. said...
szlag by to - Rob napisz maila na musicmaniaC@gazeta.pl to zapodam linka bo tu cos jak na zlosc......

11:41 AM
Tomek K. said...
jak zwykle w pospiechu walnolem byczka - caly adres z malych literek :)

11:42 AM
RObert POland said...
spoko, wystarczy na stronie głównej wcisnąć LINK TO THIS POST i już widzę nieobcięty link:)

11:55 AM
Tomek K. said...
no to oki - moge dalej pakowac sie spokojnie :)

12:24 PM
Anonymous said...
Buuuu!!!Nie chce mi się ściągnć.Może mam za wolne łącze? Ale i tak z przyjemnością zaglądam na ten blog. Myślałam, że niewiele jest osób miło wspominających muzyczne lata '80.
Pozdrawiam!!!!
Aga

4:57 PM
RObert POland said...
Czasami ta strona się wcale nie otwiera( tzn. file2share)...

Aga, jak chcesz, to mogę to wrzucić do sciągnięcia na przystępniejszej stronie, jak chcesz - podaj tylko na jakiej ( rapidshare lub inna)

ROb.

5:20 PM
Anonymous said...
Robert, wielkie dzięki!!!Narazie jednak się wstrzymam,bo przy tej prędkości jaką mam w tej chwili praktycznie nic mi nie chce ciągnąć. Na dniach ma być poprawa, więc dam Ci znać gdyby były problemy.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!!
Aga
P.S. Czy linki do Princa i Nicka Kershawa już są nieaktualne? Przepraszam,że tutaj pytam, ale nie bardzo sie orientuję w zasadach blogów.

7:54 PM
RObert POland said...
nik kershaw -dziala ten link do Human Racing :

http://rapidsafe.de/1daae5a7da515c7254e602a41b1a79ec
--------------------------------

Linki do Prince`a też nadal działają :)

A jeżeli chodzi o pytanie się w komentarzach, to własnie na moim jest tu całkowita swoboda... nawet spamerów nie usuwam ...;D
Tak, że tutaj jest jak najbardziej odpowiednie miejsce do pisania.

9:17 PM
Anonymous said...
Bardzo Ci dziękuje za informacje.Niestety rapidsafe nie chce się dla mnie otworzyć :(
Będę próbować jutro, bo dziś już i komp odmawia mi posłuszeństwa.
Tak więc jutro będe Ci pewnikiem głowę zawracać, za co z góry przepraszam.
Do usłyszenia (o ile wogóle można tak powiedzieć w odniesieniu do kompa)
Aga

10:26 PM
Anonymous said...
Wiesz co??? Normalnie nie chce mi otworzyć strony z twoim blogiem!!!!wychodzi jakiś error 404. teraz wlazłam poprzez kopie strony. Normalnie paranoja!!!
Aga

4:39 PM
Anonymous said...
No i nici z zasysania! Mam do Ciebie duuużą prośbę, gdybyś mógł przerzucić tę płytkę na rapidshare to byłabym wdzięczna.Żadna inna strona mi tak nie działa.
PLEASE!!!!
Aga

1:38 PM
RObert POland said...
To file2share czasami się nie otwiera ( także i u mnie).
Na wszelki wypadek, tak na przyszłosc - bo z pewnoscią jeszcze nie raz będą problemy z tym serwem - wrzuciłem oakeya na rapida.

http://rapidshare.de/files/30474709/oakey.zip.html

5:44 PM
Anonymous said...
I teraz poszło!!!Chociaz musiałam skorzystać z twojego sposobu otworzenia archiwum, tzn przez explorowanie (czy coś w tym sensie) i przeciąganie na pulpit. Ale najważniejsze, że się udało!!!!!!!!!!
Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję!!!
Aga

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Napewno super kasek dla fanów new romantic ale znowu nasuwa sie problem.Kazdy utwór posiada hasło kluczowe. Ja go nie znam czy ktos zna hasło lub Rober mozesz powiedziec i zdradzic słodka tajemnice

piątek, 01 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

tak to jest, jak macie zainstalowany Service pack 2 czy inne dziadostwo...:)
a haslo to:

RObertPOland

duże i male litery. sprawdż teraz .

ROb.

piątek, 01 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

CZESC!
Jestem tu troche pozno ale jednak. Link do muzy nie jest juz aktywny. Jesli mozna poprosic o ponowne wystawienie lub inna forme pozyskania pozostane wdzieczny do konca zycia.....
robus_pl@tlen.pl

Robus

wtorek, 06 lutego, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

CZESC!
Cos mi wpadlo.
Moze uda sie zamiescic cos Paula KINGA z zespolem.
Robus

wtorek, 06 lutego, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home