wtorek, 29 sierpnia 2006

WAX - Magnetic Heaven


W komentach do poprzedniego postu o duecie WAX napisałem, gdzie można łyknąc album Magnetic Heaven... zapomniałem jednak, że na to forum tak łatwo nie wejdziecie, należy bowiem uzyskac specjalne zaproszenie - czasami nawet się czeka do pół roku:/

Ale chyba nikt nie zamierza tyle czekac... więc umieszczam ten album tutaj, na złosc elicie:)
Magnetic Heaven ukazał się w 1986 roku i rozpoczyna się hitem Right Between The Eyes.
I jest to jedyna popularna piosenka na tym albumie. Jednak podoba mnie się o wiele więcej, niż AmericanEnglish. Myslę, że jest to zasługa żwawszych utworów niż na AE - tam pod koniec płyta troszkę ,,przymulała" klimatem wymuszała nawet ,,rozwarcie paszczęki" ziewaniem nazywane:)

Godny uwagi jest utwór Shadows of Love , a także Ball and Chain - nie uwierzycie, ale ,,wejscie" ma niczym niezapomniane kompozycje pana DEN HARROW. Sprawdzcie sami, może i wam się to skojarzy z Italo dyskotekowym klimatem - nie sprawdzałem, czy D. Harrow nie ma czasem tego utworu także w swoim repertuarze...

Słabym punktem tutaj dla mnie jest Rise Up, jakies bez polotu i konkretnej melodii ,,dzieło", a całosc konczy instrumentalny... Magnetic Heaven, lecz słyszymy tam dzwięki wspomnianego Ball and Chain - ciekawa kompozycja z wykorzystaniem sampli głosu dziecka - jeszcze w dodatku przesterowali to na zwolnione obroty...brrr. .. mnie zawsze ciarki przechodzą po plecach gdy takie sample słyszę...

Płyta o wieeele lepsza niż American English.

1. Right Between The eyes
2. Hear No Evil
3. Shadows Of Love
4. Marie Claire
5. Ball And Chain
6. Systematic
7. Breakout
8. Only A Vistor
9. Rise Up
10. Magnetic Heaven

5 Comments:

Blogger RObert POland said...

http://rapidshare.de/files/29461260/maghev.zip.html

11:51 AM
Anonymous said...
cześć Robert ! jestem zachwycony tym co robisz - niektórych wykonawców nigdy nie słyszałem a teraz ( choć stuknęła mi niedawno 30-tka )mogę ich poznać.Dobra robota. Podpowiedz jak "ściągnąć" np. Kinga czy Limahla - albo WAX bo prawdę mówiąc nie mogę sobie poradzić. Tomasz

11:24 AM
RObert POland said...
np. ten WAX ściągasz tak:
na górze, nad tym co napisałeŚ masz adres do rapidshare - wklej lub przepisz go do paska adresowego i przejdz tam.

Wtedy znajdziesz się na stronie Rapidshare.
Zjedż na sam dół strony - wcisnij słowo FREE -
wtedy masz następną stronę , i na dole masz informacje. Często pisze tam, że ileś czasu musisz czekac w kolejce, aż będziesz mógł sobie sciągnąc plik z muzyką.Wtedy ,,odswieżaj " sobie stronę, aż do godziny ,,zero"":)

A jak będziesz miał szczęscie, to od razu bez czekania zobaczysz jak odliczane są sekundy:)
Wtedy wyskoczą tobie trzy litery (lub cyfry) do wpisania - takie, jakie będą podane - wciskasz download i już...masz plik do sciągania.
Megaupload i inne strony działają na podobnej zasadzie, jak już opanujesz Rapid, to inne strony pojmiesz bez problemu.

4:34 PM
Anonymous said...
Tomasz
Bardzo dziękuję Robercie za odpowiedź i wskazówki - jest OK!
Wszystko jasne. Martwi mnie że nie moge dotrzeć do LIMAHLA i płytki Don't suppose ( megaupload wiecznie zajęte ) a ja znam te kawałki z podstawówki i cała masa wspomnień. Mam owszem składanki Limahla ale brakuje mi niektórych utworów jak TAR BEACH, widzę też że dołożyłeś fajne jak sądzę remiksy - szkoda że nie na rapidshare.Będę dalej próbował - może się uda. Jeszcze raz dzięki za piękną stronę i muzykę - dzięki Tobie wreszcie w całości poznałem 1 album Sal Solo.

9:49 PM
RObert POland said...
niestety, megaupload ,,spadł na psy".
kiedys bez problemu można bylo ciągnąc z tego serwera - teraz caly dzien i ja widzę napis, że zajęte...
jedynie ok. godziny 23 jako tako mi się odblokowuje.

9:58 PM
Anonymous said...
Muito bom esse post! Parabéns!

wtorek, 29 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Z "bratniego" - właściwie klubu znajdywaczy perełek w sieci
http://tnij.org/melloforum
polecam jaskółki sposób na problemy ze sciąganiem - TO DZIAŁA !!!!
link do pomocnika :
http://tinyurl.com/kgtaw
Powodzenia Robert :)
Melloman

czwartek, 31 sierpnia, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki, Melloman. Sposób z proxy = daje radę! :)

piątek, 01 września, 2006  
Anonymous Anonimowy said...

hi,could you please re-upload boyh wax albums please.many thanks

sobota, 10 maja, 2008  
Blogger RObert POland said...

try here (not my upload):

http://tinyurl.com/4tzvj3

poniedziałek, 12 maja, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home