wtorek, 10 lipca 2007

Breathless - The Glass Bead Game

Upload by: Bredak - dzięki!

W poście do płyty Blue Moon napisałem, że jak może kiedyś się znajdzie inny album formacji Breathless, to się tu ukaże... nie spodziewałem się, że nastąpi to jeszcze w ten sam dzień. :O
Oto płyta chyba z 1986 roku - jak strzeliłem gafę, to mnie poprawcie - naprawdę, jeżeli chodzi o tą grupę, to jestem zielony ... ręce drżą z emocji i wduszam link podany przez Pana Bredaka...
.........................................
ukończone mam dopiero 14 MB ... kurtka na wacie, i już nie mogę się doczekać, jak sobie posłucham tego materiału. Jeżeli klimatem przypomina Blue Moon, to mogę być spokojny.
Tak w międzyczasie postanowiłem pobuszować w necie poszukując informacji ( w języku polskim!) o Breathless. Taak... trochę się tego niestety spodziewałem - nawet w ojczystej wikipedii nie ma żadnej wzmianki o tym zespole. Znalazłem za to recenzję Tomka Beksińskiego, który opisuje album Blue Moon (http://www.krypta.whad.pl/html/artykuly_muzyczne/blue_moon.htm) jak widzę, jego odczucia były podobne do moich. Tyle, że On znał już wcześniej brzmienie Breathless.

Do końca 34 MB ... Jaką ja właściwie mam prędkość przesyłania? Na pewno sąsiad mi się podczepia nielegalnie do sieci... :) Chyba nie zdaje sobie sprawy, że to sprawa życia i śmierci, co go tam obchodzi jakiś gostek słuchający muzyki, ważne, że mu w graniu online za to wszystko pięknie śmiga.... Sąsiad oczywiście się wypiera, mówiąc, że to najgłupsza teoria spiskowa, jaką kiedykolwiek w życiu słyszał i na dowód odłącza komputer od sieci....

44 MB ... nie, już 45! Patrzyliście kiedyś na zegar, jak wskazówki przesuwają się leniwie, aż wydaje się, że chyba stoją w miejscu? Zwykłe pięć minut przeobraża się wtedy w godzinę... Tak jest też lampiąc się na stan pobieranego pliku... Oj, chyba już wiem, dlaczego to nazywa się Evil Share:)

Ukonczono 55 MB ... znajduję następną recenzję spłodzoną ręką Tomasza (http://www.wbp.krakow.pl/marcin/nosferatu/files/artykuly/
tr_rec/02.92.html). Przeglądając jego teksty, człowiek nabiera apetytu na to, by można się było w końcu dorwać do przesłuchania nieznanej mi płyty. Teraz jest 68 ze 107 mega... myślę, że pójdzie od tej chwili ,,z górki".
Na tym zakończę słowotok. Czasami tak jest, że nie masz jak przedstawić wrażeń odsłuchowych - wtedy wychodzą posty takie jak ten... 82 MB zassane i wpół do dwunastej w nocy - a rano znowu do pracy - myślę, że jutro zrobię tutaj jeszcze dopisek już po przesłuchaniu.

Za album dziękujemy osobie o nicku Bredak!

1. Across the Water
2. All My Eye & Betty Martin
3. Count on Angels
4. Monkey Talk
5. Every Road Leads Home
6. Touchstone
7. Sense of Purpose

8. See How the Land Lies
(9. Stone Harvest) *CD only

DOWNLOAD

11 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ależ ruch na tym blogu. Zbieractwo mp3 jest dziwe biega się po stronach chwyta się te płyty i często rozczarowanie. Wszystko jakieś zbyt mało charakterystyczne, jakieś mało zachwycające, a może to już kwestia wieku. Może po prostu ilość nie przechodzi w jakość. Może jest to zwyczajnie współczesne hobby. Może, może ... Zdarzają się i odkrycia dla mnie zespół Telex fajne umpapa. I tak jest pięknie żyjemy póki istniejemy Hura. Dzięki za Boyd Rice & Frank Tovey i za całego Bloga. Prośba o Cabaret Voltaire i płytę The Crackdown lubię ten łatwiejszy Cabaret. Gratuluję i Pozdrawiam Sylomiki.

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

żaden problem Sylomiki.
Tylko coś mi ciĘżko idzie upload - nie wiem, może to wina deszczowej pogody, orera wie...

Może dziś, lub jutro tutaj będzie.

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hmmm nie wiedzialem Robercie ze az z taka niecierpliwoscia bedziesz zassysal ten Breathless :)
Mam nadzieje ze Ci sie podoba bo mi .....tak sobie. A moze nigdy nie mialem nastroju odpowiedniego?
A to obiecana ta druga Chasing Promises. Niestety wazy jeszcze wiecej wiec ja podzielilem na dwie czesci.
http://rapidshare.com/files/42365544/chasing_promises__1988__a.rar.html

http://s001.wyslijto.pl/?file_id=19956718074769870849

Pozdr
Bredak

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Za tego Pana Bredaka to Cie....

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięęęęęęki szukałam tej płyty od paru ładnych lat. wielkie dzieki!

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Jak nie było to nie było...,
Ale jak są to już aż trzy albumy!
Serdeczne Dzięki!

PS. Czy można prosić o wrzucenie drugiej części "Chasing Promises" na jakiś inny serwer?
Mam kłopoty z downloadem.

Pzdr.

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

CZęść DRUGA - ja klikalem w link dwa razy na stronie wyślijto. Za drugim razem chwycilo.

środa, 11 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Witam ,niestety link do już nie działa - "This file was deleted.".
Proszę o ponowne wstawienie płyty - z góry dziękuję ,Marek .

wtorek, 28 sierpnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Czy ktos moglby to jeszcze raz gdzies wstawic?
Udalo mi sie dorwac tylko "Blue Moon" i
"Chasing Promises".

Z podobnych klimatow polecam Spiritualized (np.rapidshare.com/files/52398295/Spirit_Alb1997.rar)
oraz God Is An Astronaut
(np. http://rs114.rapidshare.com/files/26266977/God_Is_An_Astronaut_-_All_is_Violent..._All_is_BrightbyAkhylys.rar)

czwartek, 27 września, 2007  
Blogger RObert POland said...

Niestety, nie posiadam tego albumu - po przesłuchaniach wiele plików po prostu kasuję - nie jestem zbieraczem, prowadzę tu przede wszystkim blog...

Ale osoby, które ściągnęły ten album to powinny chociaż raz być tak łaskawe i zrobić re-upload. Chociaż wątpię...

sobota, 13 października, 2007  
Blogger skipscada said...

hi can you re upload breathless albums again. thanks!

czwartek, 25 października, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home