niedziela, 14 października 2007

Peter Gabriel - The Alternative Mixes

Dumałem, dumałem i ... wydumałem. W związku z tym, że kolega Artu podrzucił nam koncert grupy Genesis, to i ja postanowiłem przedstawić kogoś, kto z tym zespołem ma wiele wspólnego.
Peter Gabriel - współzałożyciel Genesis oraz wokalista tej grupy do roku 1975 po odejściu nagrał dużo albumów solowych. Takim krążkiem, który można ocenić pod kątem muzyki komercyjnej był ,,So" wydany w 1986 roku. Najmocniej z tamtego okresu utkwił mi w pamięci teledysk do Sledgehammer, oraz niesamowity duet z Kate Bush (Don`t Give Up).

Alternative Mixes to nic innego, jak wydłużone wersje (12") znanych piosenek - nie są na szczęście spartaczone tak, jak to robią w obecnych czasach wątpliwej fachowości dj`e, kompozycji wciąż się słucha z zachwytem - mi brakuje tu jednak długiej wersji Red Rain, ale i tak to rekompensują w pewien sposób cudowne jak zawsze Games Without Frontiers lub Blood of Eden.

Sledgehammer - 5:38
Big Time - 6:14
Blood of Eden - 6:42
Digging in the Dirt - 7:27
Games Without Frontiers - 5:19
Kiss That Frog - 6:48
Mercy Street - 7:57
Quiet Steam - 6:25
Shaking the Tree - 5:54
Steam - 6:44
Across the River - 6:57

http://files-upload.com/files/561533/pgmix.zip

Download from rapidshare:

PART 1

PART 2

6 Comments:

Blogger Daddy Rich said...

I am told that this is not available for my country (U.S.A.) , did anyone get this and possibly put it on rapidshare? Thanks for always sharing great music, sir.
D.R.

niedziela, 14 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

robert coś nie tak linkiem
a zestaw zacny
artu

niedziela, 14 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Aktualnie wrzucam na sharebee, dziwne, ale u mnie link dziala.

ROb

niedziela, 14 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

póki co znalazłem na rapidzie

http://www.maxalbums.com/download/151685/Peter_Gabriel/The_alternative_mixes.asp
http://www.maxalbums.com/download2/151685/Peter_Gabriel/The_alternative_mixes.asp

niedziela, 14 października, 2007  
Blogger Piotr K. said...

Cześć Robert ,mam w mojej kolekcji maxi-singiel Gabriela z albumu US ,który zawiera trzy wersje utworu "Steam" i remix utworu "Games without Frontiers".Jeśli ktoś jest zainteresowany mogę podrzucić.

wtorek, 16 października, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

jestem zainteresowany, go ahed

wtorek, 16 października, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home