niedziela, 30 grudnia 2007

Disco Rare Raisins 10

Trochę lużniejszej muzyki i parę przemyśleń :)

Koniec roku to czas podsumowań, planów na przyszły rok i puszczania muzyki zwanej ,,mniej ambitną", by nie używać słów ,,tandetną" ,,kiczowatą"... Chociaż przez mój blog i tak tego syfu dość sporo przeszło ku uciesze jednych i ku wznoszeniu okrzyków grozy i zgrzytania zębami drugich (jak ON mógł coś takiego tutaj dać?) :)
Muszę przyznać, że rockowiec raczej ze mnie słaby i chociaż rock lubię, to większość strony jest złożona z pop-rockowych elementów.
Od czasu do czasu próbowałem nawet wkroczyć na ścieżkę Italo Disco (M. Mareen, Bad Boys Blue), na szczęście odbyło się bez obrażeń... O wiele większe baty otrzymałem za wrzutki związane z futurepopem 21 wieku :) To dobrze, że mnie powstrzymujecie, miałem zamiar wrzucić już Shakirę (,,Szmacirę", jak powiada mój znajomy) i inne ,,utalentowane" błazenadki, które są dobre do towarzystwa, lecz nie do słuchania.

Znowu nadchodzi Nowy Rok... i znowu bez sensu wznoszone przez zapijaczonych hedonistów hasła ,,Szczęśliwego Nowego Roku!" Chyba jeden z drugim już zapomniał, że w poprzednich latach darł ryja tym samym sloganem. A każdy następny rok przynosił mu i tak masę powodów do narzekań. Dlatego polewam z małoletnich bolków, którzy także i teraz po jednym szampanie będą odprawiali ten osiedlowy rytuał ,,bo taka jest tradycja".
Nie powiem - obchodzę także Nowy Rok, ale bez przesadyzmu - nie muszę się zachlewać jak świnia, by wszyscy naokoło widzieli, jaki jestem happy... bez jaj... słowa te kieruję przede wszystkim do nastoletnich troglodytów (chociaż oni i tak nie czytają naszych blogów), którzy w tym roku zapewne odpirzą znowu tą swoją szopkę na środku ulicy. Już nie mogę się doczekać ich szamańskich tańców w stylu Jima Morrisona:)

Jeżeli jesteście już uzbrojeni po zęby w petardy i inne ,,kapiszon eksplołżjon" (by Scotch:)), to macie pełne prawo zrobić to przy bezpretensjonalnej dawce wydłużonych wersji piosenek lekkich i przyjemnych. Kiedyś na Capishe forum prezentowane były wszystkie części składanek ,,Disco Rare Raisins", znajdują się na tych płytach nawet ciekawe wersje znanych hitów. Tutaj przede wszystkim świetna wersja High Society Girl grupy Laid Back, oraz remix Real Life - Send Me An Angel. Nie brak także zajeżdżającego stylem Silent Circle niejakiego Athos (WTF?) z utworem A New Way Is Born - ogólnie składak w sam raz na imprezy towarzyskie dla oldboyów.
Szczęśliwego Nowego Roku? A niech tam... Najlepszego wszystkim! :)

2008

01.LUISA FERNANDEZ & PETER KENT - Porque No (extended version)
02.MOULIN ROUGE - Stranger (extended version)
03.ATHOS - A New Way Is Born
04.LAID BACK - High Society Girl (Extended Version)
05.CALIFORNIA - Volerei (Extended Version)
06.JULIAN - Straight To My Heart (maxi version)
07.JELLYBEAN - Just A Mirage (12'' Remix)
08.MR HENRY - Sun's Comin' Up (extended mix)
09.REAL LIFE - Send Me An Angel (extended mix)
10.MARC FRUTTERO - I Wanna Live With You (Miami Remix)
11.THE FLIRTS - Forgive (album version)
12.CONNIE HYLAND - Lovers Forever (extended version)
13.MARK ADAMS - I Know Your Mind (maxi edit)
14.BENT PASSION - Love Obsession (extended)

http://download.yousendit.com/CF0A4E4524289C32

14 Comments:

Blogger TOM said...

Witam !
No to obnażyłeś nam całą tę szopkę z nowym rokiem. Ja kiedyś święcie wierzyłem w całe te postanowienia noworoczne, kupę życzeń...no i domyślasz się co o tym teraz myślę. Nie oznacza to oczywiście że nie lubię składać czy otrzymywać życzeń czy się bawić bo jest to oczywiście miłe ale z umiarem. Nie należę do kolesi, którzy kupują petardy - pod tym względem to jak mawiają jestem biernym oglądaczem czy podglądaczem jak kto woli. A co - wolno mi - ładnie to wygląda, a w razie co ręki mi nie urwie. Pamiętam jednego sylwka na tak zwanej imprezie plenerowej - do dzisiaj pamiętam: zimno, muza mierna, kupa pijanych jeszcze przed północą a potem latające butelki, fajnie nie ?
Ale żeby nie było dołująco kto może niech się bawi ( niestety ja w tym roku przed telewizorem, pewnie i przy kompie )jak jest na prawdę zgrana ekipa to zabawa murowana. Ja życzę tylko takich imprez, świetnej muzy i odjazdowego Nowego Roku !!!
PS
Rob jakbyś gdzieś tam w cyberprzestrzeni dostrzegł niejaką Tracey Ullman to bym cię ozłocił. Wczoraj dorwałem na Youtube kilka teledysków tej pani. Wiesz, że kiedyś tego miło się słuchało, serio. A co do Samanthy ! No to powiem Ci tylko to że tzw. rozkwit kariery tej pani miał miejsce gdy ja dorastałem. Wiesz co mam na myśli. Takich widoków...przepraszam głosów się nie zapomina.
Pozdrawiam
Tomasz

niedziela, 30 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Z Tracey Ullman nie będzie problemu :)Mam płytę, na której jest i Breakaway i Sunglasses oraz reszta mniej popularnych, tylko będę musiał pogrzebać trochę w stosie CD - dawno jej nie słuchałem i pewnie leży gdzies poniżej.

Jeżeli chodzi o Nowy Rok, to nie wiem, co będę w sylwestra robił :) Przeważnie tak jest, że to nie ja planuję, a znajomi robią to za mnie i mnie wyciągają :)

Samanthę Fox wrzuciłem, bo ktoś mnie o to prosił :) Masz rację, takich widoków się nie zapomina :)
Była też motorem napędowym dla niejakiej Sabriny, skutek był podobny :)
Obie panie wystąpiły w Sopocie, na mnie lepsze wrażenie (wokalem) wywarła Sammy Fox, Sabrina - to była totalna kiszka.

Do zobaczenia w 2008 roku, Tomaszu!

ROb.

niedziela, 30 grudnia, 2007  
Blogger Miss Parker said...

Happy New Year, ROb - all the best to you in 2008 and many thanks for all that you do. :-)

niedziela, 30 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Tomaszu, oto Tracey Ullman.
Nie jest to moj wrzut, link jest z forum, album You Broke My Heart In 17 Places z 1984 roku plus 9 utworow bonusowych. Jakosc 224 kbps.
Nie będę spamowal i wrzucal ,,od siebie", skoro już na rapidzie jest.

http://rapidshare.com/files/48565340/You_Broke_My_Heart_In_17_Places.rar

poniedziałek, 31 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

SKRóCIłEM LINK DO TRACEY ULLMAN:

http://gourl.org/f2r

ROb.

poniedziałek, 31 grudnia, 2007  
Blogger artu said...

Robercie, dzięki za pół roku fajnej zabawy, to twoja strona podsunęła mi pomysł uploadowania muzyki,a tak wspominając to znalazłem ją szukając w sieci sala solo.
Ostatnio wsiąknąłem w polską muzykę i myślałem o podrzuceniu na twój blog kilku singli myslovitz, a może ty masz cały box ? no i w takiej sytuacji może zechciałbyś się nim podzielić
dużo dobrych wibracji w nowy roku i wszystkich następnych

poniedziałek, 31 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Myslovitz może być. Na moim blogu nie ma jakichś tam ograniczeń, co wolno podać, a co nie.
Jednak nie posiadam special-boxu (MYSLOVITZ – SINGLE 1995-2005)niestety...

Jesteś drugą osobą, która poznała mój blog ,,dzięki" Sal Solo :) Chyba wybiorę go na patrona tej stronki :)

Przymierzam się do odblokowania już w lutym mojego bloga, lista zalogowanych tu uczestników zostaje - w razie, jak nie daj boże znów mnie ktoś wk... :)to znów zablokuję.
Zalogowani teraz czytelnicy nie muszą więc się nic martwić, bo automatycznie są już u mnie zapisani na stałe.

Szampanskiej zabawy!

ROb.

poniedziałek, 31 grudnia, 2007  
Blogger skids said...

you might like these Robert

http://www.baumarket.sk/new/Depeche_Mode--Remixes_81-04-3CD-Ltd.Ed.-Advance-2004-UBE/

wtorek, 01 stycznia, 2008  
Blogger RObert POland said...

Thank you for this DEX, skids!

ROb.

wtorek, 01 stycznia, 2008  
Blogger TOM said...

Rob !
Dzięki za Tracy.
Tomasz

wtorek, 01 stycznia, 2008  
Blogger w-basia said...

Ja też dziękuję za Tracey Ullman, pamiętacie jej występ na słynnym stadionie Europy? :) To było podczas imprezy z cyklu Pożegnanie lata z Jarmarkiem.
Robuś, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Życzę nam wszystkim samej dobrej muzy, która łączy pokolenia...

niedziela, 06 stycznia, 2008  
Blogger artu said...

dzień do bry
myslovitz nazbierany w sieci w czasie smaka na ich singles box, może komuś "przydasie"

Myslovitz - 9 i 1/2 singla
1
Zwykły dzień EP 1998
To nie był Film EP 1998
My EP 2000
Dla ciebie EP 2000
Chłopcy EP 2000
Polowanie na wielbłąda EP 2000
http://rapidshare.com/files/81734890/Myslo_1.rar.html


2
Acidland EP 2002
Sprzedawcy marzeń EP 2002
Kraków EP 2003
Behind Closed Eyes EP 2004
bonusy
Myslovitz - I'd like to die of love (matt kowalsky remix)
Myslovitz - Le scenario pour mes voisins
Myslovitz - Polowanie na wielbłąda (english) wersja mniej doskonała
Myslovitz & Stuhr - Kraina milosci
http://rapidshare.com/files/81746878/Myslo_2.rar.html
hasło: dzikun

niestety jeden utwór jest źle zgrany (Et Si Tu N'existais Pas), nie znalazłem innej studyjnej wersji, liczę, że może ktoś dorzuci, może nawet pozostałe single (w rarze jest już opakowanie na box)

niedziela, 06 stycznia, 2008  
Blogger Mister said...

Robert. Great blog and great posts. I can sometimes see your blog and sometimes not. Do I need an invitation to be able to visit your blog?

Thank you,

środa, 16 stycznia, 2008  
Blogger RObert POland said...

@misterhogwallop:

Thank you for comment. This blog was 2 months close (open for friends only).
But now is open for all. But comments still moderate :)

If you find (but now this is impossible) my blog closed, you send for me mail, next i send for you ,,activate link".

My mail : robpol@os.pl

środa, 16 stycznia, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home