niedziela, 16 grudnia 2007

Classix Nouveaux - The River Sessions

Pierwszy!

The River Sessions: Live at Strathclyde University 1982 (Glasgow - Scotland)


Na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy - powiedział w kultowym filmie Rejs pewien uczestnik wycieczki.
Zauważyłem, że jak ja tego koncertu nie wrzucę, to chyba nikt... Od teraz więc i koncert Classixów może być pospolity w internecie... Jak dotąd nie znalazłem nikogo, kto by to zaprezentował na blogu, ba, nawet na torrentach przedstawionego dzisiaj River Sessions nie ma.
Mam więc pełne prawo obwołać się Alfą - reszta uploaderów chyba nie chciała przejść do historii, jako osoba która udostępniła koncert Sala Solo i jego kompanii szerszemu gronu ;)

Classix Nouveaux - jeden z pierwszych manifestów new romantic w Anglii - niestety w kraju tym niedoceniony i zapomniany, na szczęście obecnie dzięki informacjom internetowym coraz więcej osób zaczęło ich odkrywać - chyba lepiej póżno niż wcale.
Koncert zarejestrowany został w czasie, gdy grupa miała na listach przebojów utwór Is It A Dream (wielu kojarzy ich tylko z tą piosenką - smutne). Na albumie mamy ją przedstawioną dwa razy (drugi raz to bis :))
Dokładnie słychać, że grupa jest w świetnej formie - zaśpiewali swoje najlepsze hity z płyt La Verite oraz Night People.

1. Too Late
2. 1999
3. Inside Outside
4. No Sympathy, No Violins
5. Because Your Young
6. Guilty
7. La Vertite
8. Never Again
9. 623
10. I Will Return
11. Is It A Dream
12. Robot's Dance
13. Is It A Dream

DOWNLOAD

7 Comments:

Blogger RObert POland said...

pw: robartopoland.blogspot.com

niedziela, 16 grudnia, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Nieaktualny link. Czy mozna cos z tym zrobic?

sobota, 19 stycznia, 2008  
Blogger RObert POland said...

romance, dałem na rapidshare (dłuższa żywotność ).

http://gourl.org/f76

password:
robartopoland.blogspot.com

poniedziałek, 21 stycznia, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Dzięki za tą wrzutę - bardzo się ucieszyłem !
To chyba pierwsza grupa New Romantic którą poznałem bliżej - wcześniej stroniłem od tego nurtu jak od ognia...
A tak swoją drogą - ciekawe czy zachowały się do dziś jakieś amatorskie "bootlegi" z polskich koncertów CN...;) ?
X

niedziela, 27 stycznia, 2008  
Blogger Unknown said...

Robert, czy możesz jeszcze raz odświeżyć gdzieś linka do tego live z 1982r. Classix Nouveaux to mój 1 ukochany Zespół z przed 30 lat, bardzo bardzo zatęskniłem ostatnio za ich twórczością. A ten live z Glasgow to prawdziwy biały kruk.

oDMienioNY

poniedziałek, 22 listopada, 2010  
Blogger RObert POland said...

Postaram się wrzucić gdzieś tak pojutrze, chociaż była skarga i ktoś złożył zażalenie, że tej płyty nie wolno udostępniać... no cóż., spróbuję, tak więc czuwaj, bo link mogą szybko zlikwidować.

ROb

poniedziałek, 22 listopada, 2010  
Blogger RObert POland said...

Już wznowione z innym opisem :)

http://robertopoland.blogspot.com/2010/11/classix-nouveaux-znowu-koncertuje.html#links

wtorek, 23 listopada, 2010  

Prześlij komentarz

<< Home