niedziela, 9 grudnia 2007

Pet Shop Boys - Live On BBC Radio 2

Saturday 27 May 21:00 -22:30 - Full Concert with Interview

Sobota, 27 maja 2006 roku. W Mermaid Theatre w Londynie na żywo występuje duet Pet Shop Boys. Tym razem w oprawie kameralnej, Chris Lowe oczywiście przewijający palcami po klawiszach na swoim syntezatorze, Neil Tennant ze specyficznym wokalem, czasami grający na gitarze akustycznej i... goście. Utwory zagrane przy współpracy z BBC Concert Orchestra, nabrały dojrzalszych barw - Neil jako miłośnik opery, już od czasu wydania płyty Actually pragnął łączyć ten gatunek z ... disco. Jak wiemy, duetowi udało się to osiągnąć na płycie Behaviour, mi z początku ta płyta długo nie przypadła do gustu.

Koncert brzmi jakby był... hm... grany dla elit, zupełnie się różni od koncertów z lat osiemdziesiątych, gdzie duet śpiewał w kierunku rozszalałego tłumu nastolatków. Powagi (hehe) sytuacji dodała może orkiestra, którą dyrygował Nick Ingman.
Jako goście obok duetu wystąpili Trevor Horn, Frances Barber, Rufus Wainwright oraz Robbie Williams.

Koncert został wydany w okrojonej formie (czyli bez wywiadu z duetem na początku, oraz tekstów Tennanta między utworami) na płycie Concrete. Cały plik mp3 jest nie podzielony na ścieżki - jest to jedna ,,empetrójka" o rozmiarze... 199 MB.
Aby można było odsłuchać ten materiał, należy ściągnąć obydwa pliki RAR, a następnie rozpakować.

TIME : 1:26:59"
Interwiev
Left to my own devices
Rent
You only tell me you love me when you're drunk
The Sodom and Gomorrah Show
Casanova in Hell( Rufus Wainwright)
After all
Friendly fire (Frances Barber)
Integral
Numb
It's alright
Luna Park
Nothing has been proved
Jealousy(Robbie Williams)
Dreaming of the Queen
It's a sin
Indefinite leave to remain
West End girls

PART 1

PART 2

6 Comments:

Blogger RObert POland said...

pass robartopoland

niedziela, 09 grudnia, 2007  
Blogger TOM said...

Trochę nie na temat.Twoje propozycje Pet Shop Boys jeszcze przede mną ale znalazłem całkiem lekką acz przyjemną muzyczkę. Znasz Koo De Tah ?
( Kim Wilde, C.C. Catch and Sandra in one ).
http://rapidshare.com/files/74422571/KDT1986.rar
Pozdro.
Tomasz

niedziela, 09 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Ehehe, Tomaszu, tydzień temu akurat słuchałem :)
To najbardziej podobny głos do Sandry, jaki słyszałem - chociaż piosenki dla mnie takie sobie - jeżeli mowa o przebojowości.

ROb.

niedziela, 09 grudnia, 2007  
Blogger TOM said...

Dobra - 1:0 dla Ciebie. Jesteś niesamowity. No dobra a znasz formację RUN RUN na wokalu Veljanowa.
Dla mnie nie mistrzostwo świata ale lubię głos tego gościa. W razie co służę uprzejmie.
Tomasz

niedziela, 09 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Ou... chyba będzie remis, bo nie znam Run Run :)
1:1...
Jestem naprawdę zainteresowany, bo lubię Lakaien,szybko znalazłem info, że Run Run Vanguard - pełna nazwa - to zespół sprzed kariery Deine L. (1988)i podobno wydali tylko jeden album. (?)

ROb

niedziela, 09 grudnia, 2007  
Blogger RObert POland said...

Przesłuchałem, lecz oszołomiony nie jestem... Jedynie głos Veljanova podtrzymuje ten projekt.
Chociaż jest tu wybijający się Taga sa jug - niesamowity, oraz Harbour of Silence, reszta jak dla mnie to zwykłe, gitarowe granie.
Mimo wszystko warto się zapoznać - Veljan z całkiem innym obliczem :)

ROb.

niedziela, 09 grudnia, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home